۳۳۹۹ مزایده – شهرداري امام شهر – فروش پنج قطعه زمین مسکونی

شهرداري امام شهر در نظر دارد پیرو نامه شماره ۱۶۵ مورخ ۱۷/۰۷/۱۴۰۰ شورای محترم اسلامی امام شهر نسبت به فروش پنج قطعه زمین مسکونی از زمین‌های شمال امام شهر به شماره قطعات ۳۲۱ و ۳۲۲ و ۳۲۳ و ۳۲۴ و ۳۲۵ (واگذاری بنیاد مسکن) از طریق مزایده عمومی اقدام نماید. متقاضیان می‌توانند از تاریخ نشر […]

شهرداري امام شهر در نظر دارد پیرو نامه شماره ۱۶۵ مورخ ۱۷/۰۷/۱۴۰۰ شورای محترم اسلامی امام شهر نسبت به فروش پنج قطعه زمین مسکونی از زمین‌های شمال امام شهر به شماره قطعات ۳۲۱ و ۳۲۲ و ۳۲۳ و ۳۲۴ و ۳۲۵ (واگذاری بنیاد مسکن) از طریق مزایده عمومی اقدام نماید. متقاضیان می‌توانند از تاریخ نشر آگهی حداکثر ظرف یک هفته با مراجعه به شهرداری در ساعات اداری نسبت به دریافت اسناد مزایده اقدام نمایند و پاکت حاوی اسناد مزایده خود را به واحد مالی شهرداری تحویل و رسید دریافت نمایند.

 – قطعات زمین مسکونی به مساحت ۲۱۰ مترمربع می‌باشد.

۱) متقاضی می‌بایست ۱۰ درصد مبلغ پیشنهادی بابت قطعه مورد مزايده به‌عنوان ضمانت شرکت در مزایده به‌حساب سپرده شهرداری واریز و فیش مربوطه را همراه با تقاضانامه در پاکت دربسته ارائه نمایند.

۲) به پیشنهاداتی که مخدوش یا مشروط باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۳) کلیه هزینه نقل و انتقال به عهده برنده مزایده خواهد بود.

۴) کمیسیون در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است.

۵) متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات در ساعت اداری به واحد مالی شهرداری مراجعه یا با شماره تماس ۵۴۵۶۳۱۰۰-۰۷۱تماس حاصل نمایند.

۶)هزینه درج آگهی و کارشناسی به عهده برنده مزایده می‌باشد.