۲۷۲۵ مناقصه – شهرداری اسلام آباد غرب- پروژه بهسازی و آسفالت معابر سطح شهر و احداث بازارچه صنایع دستی شهرستان

آگهی مناقصه مرحله اول- نوبت دوم شهرداری اسلام آباد غرب در نظر دارد در اجرای موافقت‌نامه متبادله با معاونت محترم برنامه ریزی استان کرمانشاه و از محل اعتبارات عمرانی سال ۱۳۹۷ اجرای پروژه مشروحه ذیل را از طریق مناقصه به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید. لذا از کلیه پیمانکاران مجاز دعوت به عمل می‌آید تا […]

آگهی مناقصه

مرحله اول- نوبت دوم

شهرداری اسلام آباد غرب در نظر دارد در اجرای موافقت‌نامه متبادله با معاونت محترم برنامه ریزی استان کرمانشاه و از محل اعتبارات عمرانی سال ۱۳۹۷ اجرای پروژه مشروحه ذیل را از طریق مناقصه به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید. لذا از کلیه پیمانکاران مجاز دعوت به عمل می‌آید تا در تاریخ‌های مشروحه ذیل به واحد فنی و شهرسازی شهرداری به نشانی: اسلام آباد غرب، خیابان راه کربلا، شهرداری اسلام آباد غرب مراجعه و اسناد مناقصه دریافت دارند و یا با شماره تلفن: ۴۵۲۴۵۴۰۲ تماس حاصل فرمایند.

۱-مهلت فروش اسناد مناقصه : از تاریخ ۰۲/۰۴/۱۳۹۸ لغایت ۰۶/۰۴/۱۳۹۸ تا ساعت ۱۹:۰۰

۲-مهلت تهیه و تحویل پیشنهاد قیمت: از تاریخ ۰۷/۰۴/۱۳۹۸ لغایت ۱۶/۰۴/۱۳۹۸ تا ساعت ۱۹:۰۰

۳-زمان بازگشایی پاکت پیشنهاد قیمت: ساعت ۰۹:۰۰ صبح مورخ ۱۷/۰۴/۱۳۹۸ می‌باشد.

۴-حضور پیمانکاران یا نماینده آنان با در دست داشتن معرفی‌نامه معتبر در جلسه بازگشایی بلامانع می‌باشد.

۵-پیمانکاران جهت شرکت در مناقصه می‌بایست فرم مجوز پیمان از انجمن شرکت‌های ساختمانی و تاسیساتی به همراه پرینت ظرفیت از سامانه ساجار و گواهی‌نامه صلاحیت پیمانکارای و تمام مدارک مربوط به اساسنامه و آگهی روزنامه و جهت شرکت در مناقصات آنالیز قیمت پیشنهادی شرکت خود را ضمیمه پیشنهاد قیمت خود نمایند.

۶- پیشنهاددهندگان باید مبلغ سپرده شرکت در مناقصه را به صورت نقد یا ضمانت‌نامه بانکی از تاریخ صدور به مدت ۳ ماه اعتبار به حساب شماره ۴۰۵۶۰۱۱۴۰۷۵۹۵۲۵۷ به شماره شبا ۶۹۰۱۰۰۰۰۴۰۵۶۰۱۱۴۰۷۵۹۵۲۵۷ IR نزد بانک مرکزی به نام تمرکز وجوه سپرده ذیحسابی طرح‌های عمرانی شهرداری اسلام آباد غرب واریز و اسلیپ بانکی را ضمیمه پیشنهاد قیمت خود نمایند.

۷-به پیشنهادات مبهم و مخدوش و فاقد سپرده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۸-سپرده نفرات دوم و سوم تا زمان عقد قرارداد با نفر اول در حساب شهرداری باقی خواهد ماند و چنانچه نفر اول از تاریخ ابلاغ کتبی شهرداری ظرف مدت یک هفته اقدام ننماید سپرده وی به سود صندوق دولت ضبط و با نفر دوم پیمان منعقد خواهد شد و چنانچه نفر دوم نیز از انجام قرارداد امتناع ورزد سپرده وی نیز به سود صندوق دولت ضبط خواهد شد.

۹-کلیه مفاد شرایط عمومی پیمان ناظر بر اجرای تعهدات طرفین است.

۱۰-شرکت کنندگان باید رعایت قانون منع مداخله کارمندان دولت را بنمایند.

۱۱- کمیسیون در رد یا قبول کلیه پیشنهادات مختار است. لازم به ذکر است که شرکت در مناقصه و ارایه پیشنهاد قیمت به منزله قبول کلیه اختیارات و تکالیف دستگاه مناقصه گزار موضوع ماده ۱۰ آیین نامه معاملات دولتی می‌باشد.

۱۲- سایر اطلاعات و جزییات در اسناد مناقصه مندرج است و شرکت کنندگان ملزم به مهر و امضاء نمودن تمام برگه‌های اسناد مناقصه می‌باشند.

۱۳- کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

تاریخ انتشار در سامانه تاریخ ۰۲/۰۴/۱۳۹۸ می‌باشد.

ردیف

عنوان پروژه

شماره فراخوان سامانه  

اعتبار مصوب (ریال)

مبلغ سپرده (ریال)

۱

 

پروژه بهسازی و آسفالت معابر سطح شهر اسلام آباد غرب  

۲۰۹۸۰۰۵۳۰۴۰۰۰۰۰۵

 

۱۸٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۹۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۲

احداث بازارچه صنایع دستی شهرستان اسلام آباد غرب

۲۰۹۸۰۰۵۳۰۴۰۰۰۰۰۶

 

۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

علی حمیدی تبار- شهردار اسلام آباد غرب