۲۷۷۱ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – انواع کابل و لوله

    آگهی مناقصه شماره ۴۴/۹۸ س شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد انواع کابل و لوله مورد نیاز خود را از طریق مناقصه‌عام یک‌مرحله¬ای و بر اساس شرایط و طرح قرارداد موجود از شرکت¬های داخلی واجدشرایط خریداری نماید. لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می¬توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت ۷/۶/۹۷ با در دست داشتن […]

    آگهی مناقصه شماره ۴۴/۹۸ س

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد انواع کابل و لوله مورد نیاز خود را از طریق مناقصه‌عام یک‌مرحله¬ای و بر اساس شرایط و طرح قرارداد موجود از شرکت¬های داخلی واجدشرایط خریداری نماید.

لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می¬توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت ۷/۶/۹۷ با در دست داشتن معرفی‌نامه (حاوی اطلاعات شخص تحویل گیرنده اسناد، ایمیل معتبر شرکت، مشخصات مدیرعامل و شماره تلفن همراه مدیرعامل)، کارت ملی و رسید بانکی (مبنی بر واریز مبلغ ۴۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت شعبه ظفر به‌نام شرکت ارتباطات سیار ایران و شناسه واریز ۱۷۰۰۰۹۶۱۵۲۱۰۲۹۷) در ساعات اداری به‌نشانی: تهران، میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، طبقه سوم، واحد ۸ مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت نموده و پس از بررسی، اسناد مزبور را مهر و امضاء نموده و به ضمیمه پیشنهاد خود، حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مورخ ۱۲/۶/۹۸ به‌نشانی فوق الذکر تحویل نمایند. کمیسیون معاملات در تاریخ ۱۳/۰۶/۹۸ رأس ساعت ۹ صبح در برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات ارایه شده تصمیم‌گیری خواهد نمود.

لازم به ذکر است هر یک از شرکت¬های حاضر در مناقصه بایستی به سایت تأمین کنندگان همراه اول به‌نشانی “www.mci.ir/tamin” مراجعه نموده و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک خود در این سایت اقدام ورزند.

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه معادل ۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال می¬باشد که بایستی به صورت ضمانتنامه بانکی ارایه گردند. سایر موارد در اسناد مناقصه درج گردیده است. مناقصه‌گران می¬توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۸۱۷۱۳۹۰۱ تماس حاصل نمایند.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

اداره کل خرید 

 

   شرکت ارتباطات سیار ایران