۲۸۱۱ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – امور تهیه و چاپ برشور و پوستر

آگهی  تجدید مناقصه عام یک‌مرحله‌ای شماره    ۳۸/۹۸ س شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر تعداد ۸٫۶۰۰٫۰۰۰ برشور و تعداد ۱۰۰٫۰۰۰پوستر مورد نیاز خود را از طریق برگزاری مناقصه‌عام یک‌مرحله‌ای و براساس شرایط، طرح قرارداد و مشخصات موجود در اسناد مناقصه به‌صورت ۱۰۰ درصد ریالی از طریق شرکت‌های داخلی واجدشرایط که دارای مجوز فعالیت در خصوص […]

آگهی  تجدید مناقصه عام یک‌مرحله‌ای

شماره    ۳۸/۹۸ س

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر تعداد ۸٫۶۰۰٫۰۰۰ برشور و تعداد ۱۰۰٫۰۰۰پوستر مورد نیاز خود را از طریق برگزاری مناقصه‌عام یک‌مرحله‌ای و براساس شرایط، طرح قرارداد و مشخصات موجود در اسناد مناقصه به‌صورت ۱۰۰ درصد ریالی از طریق شرکت‌های داخلی واجدشرایط که دارای مجوز فعالیت در خصوص امور چاپ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشند خریداری نماید.                                                                                                                 

لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت ۲۴/۰۷/۹۸ با در دست داشتن معرفی‌نامه و رسید بانکی مبنی‌بر واریز مبلغ  ۳۰۰٫۰۰۰ ریال(سیصد هزار ریال) به حساب شماره ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت شعبه ظفر کد ۶۵۸۶۲ شماره شبا ۸۷۰۱۲۰۰۲۰۰۰۰۰۰۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹IR  به‌نام شرکت ارتباطات سیار ایران با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۵۱۴۳۸۸۲۱۵ به‌نشانی: تهران، میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، طبقه سوم، واحد ۸ مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت و با توجه به مندرجات آن‌ها اسناد مزبور را مهر و امضاء نموده و به‌همراه پیشنهاد قیمت خود، حداکثر تا ساعت ۱۶ روز شنبه مورخ۱۱/۰۸/۹۸ به‌نشانی فوق الذکر تسلیم نمایند. کمیسیون معاملات در تاریخ  ۱۲/۰۸/۹۸ رأس ساعت ۱۰:۳۰ در طبقه ۱۱، واحد ۲ برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات ارایه شده تصمیم‌گیری خواهد نمود .

ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه  ۱٫۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال می‌باشد که می‌بایستی به‌صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک بانکی تضمینی ارایه گردد. سایر موارد در اسناد مزایده درج گردیده است. مناقصه‌گران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۸۱۷۱۲۵۰۸ –  ۸۱۷۱۵۷۵۶ تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است هر یک از شرکت­های حاضر در مناقصه بایستی به سایت تأمین کنندگان همراه اول به‌نشانی www.mci.ir/tamin مراجعه نموده و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک خود در این سایت اقدام نمایند.               

                                                                                                                                                  اداره کل خرید

                                                                                                                                                                          شرکت ارتباطات سیار ایران