۲۸۵۸ مناقصه – سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز – ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری

  آگهی فراخوان سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز در نظر دارد به استناد بند (الف) ردیف یک مصوبه شورای سازمان به شماره ۸۳/۲۶۶۷ مورخ ۳۰/۰۴/۹۸ بخشی از حیطه فعالیتی خود در مقوله ((ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری)) در شهر تبریز را از طریق برگزاری فراخوان در قالب ارایه طرح و ایده […]

 

آگهی فراخوان

سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز در نظر دارد به استناد بند (الف) ردیف یک مصوبه شورای سازمان به شماره ۸۳/۲۶۶۷ مورخ ۳۰/۰۴/۹۸ بخشی از حیطه فعالیتی خود در مقوله ((ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری)) در شهر تبریز را از طریق برگزاری فراخوان در قالب ارایه طرح و ایده از جمعی: اساتید، صاحب نظران، پژوهشگران و دانشجویان اقدام نماید.

محور موضوعات فراخوان:

۱-طرح ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم شهری

۲- طرح ساماندهی دستفروشان

۳- طرح ساماندهی هفته بازارها.

۴- طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروشی.

۵- طرح ساماندهی گاری‌های دستی.

۶- طراحی سازه کیوسک‌های مطبوعاتی و تنقلاتی و چادرهای برزنتی وکانکس‌های عرضه محصولات کشاورزی.

۷- پیشنهاد(برند) برای نام گذاری بازارچه‌های محلی.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتـر و تکمیلـی و اخــذ اسناد فــراخوان ازمورخ ۲۸/۰۸/۹۸ تا مورخ ۱۸/۱۰/۹۸ به سایت سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری تبریزMayadin.Tabriz.ir مراجعه نمایند، ضمناً متقاضیان می‌بایست تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۲۰/۱۰/۹۸ پاکت‌های شرکت در فراخوان را به دبیرخانه سازمان تحویل داده و رسید دریافت نمایند. به پیشنهاداتی که بعد از انقضای مدت مقرر در فراخوان واصل شود، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد. زمان اعلام نتایج در تاریخ ۰۱/۱۱/۹۸ به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید.

 

 ابراهیم محمدی مدیرعامل سازمان

 میادین و ساماندهی مشاغل شهری

                    شهرداری تبریز