آگهی نوبت اول مناقصه عمومی یک مرحلهای
1- نام و نشانی دستگاه مناقصهگزار: شرکت فرادست انرژی فلات، به نشانی: تهران، میدان صنعت، بلوار پاک نژاد، بلوار دادمان، خیابان شفق، کوچه آفتاب، پلاک 2، ساختمان توحید، طبقه 1
2- موضوع: تهیه، طبخ و توزیع سه وعده غذای پرسنل پروژه احداث کارخانه گاز و گاز مایع NGL3200 غرب رودخانه کارون
3- زمان، مهلت و نشانی دریافت اسناد
3-1- متقاضیان میتوانند حداکثر به مدت سه روزکاری از تاریخ نشر آگهی نوبت دوم با هماهنگی قبلی از طریق شماره تلفن 23506000 داخلی 1509 با مراجعه به دفتر معاونت امور حقوقی و قراردادهای شرکت، اسناد مناقصه را دریافت نمایند.
3-2- هزینه خرید اسناد معادل 1.500.000 ریال است که میبایست به شماره حساب 356054377 نزد بانک تجارت شعبه نفت شمالی کد 3560 به نام شرکت فرادست انرژی فلات واریز و رسید بانکی واریز وجه تحویل دستگاه مناقصهگزار گردد.
4- محل تحویل اسناد شرکت کنندگان در مناقصه: شرکت کنندگان میتوانند اسناد شرکت در مناقصه خود را در وقت مقرر به معاونت امور حقوقی و قراردادهای شرکت تحویل نمایند.
5- مناقصهگران میبایست صلاحیت انجام موضوع مناقصه را داشته باشند
6- ارایه ضمانتنامه بانکی شرکت در مناقصه برای شرکت در مناقصه الزامی است.
7- سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.
8- هزینه آگهی بر عهده برنده مناقصه میباشد.
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان