آگهي مناقصه عمومي (دو مرحله‌اي) 

نوبت اول

مناقصه‌گزار: شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران

موضوع مناقصه: خرید کنتور تکفاز الکترونیکی و خرید  انواع فیوز مینیاتوری تکفاز و سه فاز به شرح زیر می باشد:

ردیف

شماره مناقصه

شرح کالا

تعداد

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه به ریال

1

2-162/97

خرید کنتور تکفاز الکترونیکی

20000 دستگاه

580.000.000

 

2

3-162/97

فیوز مینیاتوری 32 آمپر تکفاز(فازو نول) با قاب

20000 عدد

493.721.500

فیوز مینیاتوری 32 آمپر سه فاز(فازو نول) با قاب

3000 عدد

فیوز مینیاتوری 25 آمپر تکفاز(فازو نول) با قاب

9500 عدد

فیوز مینیاتوری 25 آمپر  سه فاز(فازو نول) با قاب

1000 عدد

فیوز مینیاتوری 16 آمپر تکفاز(فازو نول) با قاب

500 عدد

فیوز مینیاتوری 6 آمپر تکفاز(فازو نول) با قاب

500 عدد

  زمان و نحوه دريافت اسناد مناقصه :

متقاضيان مي‌توانند پس از واريز مبـلغ 500.000 ريال به ازای خريد هر اسناد مناقصه به حساب( سپهر-0101853765005) بانك صادرات شعبه مركزي نوشهر از روز چهارشنبه مورخ 26/02/97  لغايت روز دوشنبه مورخ 31/02/97 به منظور دريافت اسناد مناقصه به آدرس های ذیل مراجعـه نمايند:

الف)وب سایت شرکت توزیع برق غرب مازندران www.bargh-gmaz.ir

ب) سایت معاملات شرکت توانیر www.tavanir.org.ir  

ج) پایگاه ملی مناقصات http://iets.mporg.ir

تضمین شرکت در مناقصه به شرح زیر می باشد:

- ضمانت‌نامه بانکي حداقل با اعتبار سه ماه و قابل تمدید به مدت سه ماه دیگر

- ضمانت نامه‌های صادره از سوی موسسات اعتباری غیر بانکی که دارای مجوز فعالیت از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی می‌باشند

-  اصل فيش واريز وجه به حساب جام  به شماره 50/16720405 بانك ملت شعبه مركزي چالوس

- ضمانتنامه صادره توسط موسسات بیمه گر دارای مجوز لازم برای فعالیت و صدور ضمانت نامه از سوی بیمه مرکزی ایران

- کسر از محل مطالبات به صورت سند حسابداري از محل مطالبات قطعی تایید شده از سوی امور مالی

-چک تضمین شده بانکی(چک شخصی مورد قبول نمی‌باشد)

تاریخ تحویل پاکات مناقصه : پايان وقت اداري(ساعت15/14) روز شنبه مـورخ 12/03/97  

 محل تحویل پاکات مناقصه:دفتر حراست و امور محرمانه اين شركـت واقع درنوشهر-بلوار شهید خیریان-میدان ولیعصر-نبش کوچه نیرو-طبقه چهارم 

تاریخ گشایش پاکات مناقصه : زمان بازگشایي ساعت 9 صبح روز  یکشنبه مورخ 13/03/97  در محل ستاد شرکت دفتر معاون مالی و پشتیبانی 

شرايط عمومي

- هزينه آگهي مناقصه (هر دو نوبت)  به عهده خريدار مي‌باشد.

- محل تامين منابع: اعتبار  خريد کالاهای  فوق از منابع داخلي شرکت تامين شده است.

- اسناد مناقصه با هرتعداد شرکت کننده مورد بازگشايي قرار خواهد گرفت.

- حضور يک نفر از طرف پيشنهاددهندگان با ارائه معرفي‌نامه کتبي در جلسه گشايش پاکات آزاد مي‌باشد.

-  به پيشنهادهاي فاقد سپرده، مشروط، مخدوش و پيشنهاداتي که بعد از مدت مقرر ارائه شود ترتيب اثر داده نمي شود.

ـ شركت كننده مي‌بايست یک نمونه  از كالای‌های فوق را در تاريخ مقرر همراه با اسناد مناقصه تحویل دفتر حراست و امور محرمانه شركت نمايد.(ارسال آخرین تست شیت الزامی است)

- ساير اطلاعات و جزييات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است. ضمنا در صورت كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانيد با شماره تلفن 52140254- 011 تماس حاصل نماييد.                                                 

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد