بانک انصار و حمایت از برگزاری نشست گروه سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش کارایا

بانک انصار و حمایت از برگزاری نشست گروه سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش کارایا با حمایت بانک‌ انصار بیست و یکمین نشست گروه سرمایه‌گذاری نیک‌اندیشان کارایا و همکاری مرکز فین‌تک این بانک‌ در مرکز همایش‌های بانک مذکور برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک انصار، در ابتدای همایش شکرریز، رییس هیأت مؤسس کارایا از بانک […]

بانک انصار و حمایت از برگزاری نشست گروه سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش کارایا

با حمایت بانک‌ انصار بیست و یکمین نشست گروه سرمایه‌گذاری نیک‌اندیشان کارایا و همکاری مرکز فین‌تک این بانک‌ در مرکز همایش‌های بانک مذکور برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک انصار، در ابتدای همایش شکرریز، رییس هیأت مؤسس کارایا از بانک انصار به خاطر آنچه که وی آن را حمایت اثربخش بانک انصار از کارآفرینان کشور نامید، قدردانی کرد.

در ادامه جلسه، فروتن قائم مقام بانک انصار طی سخنانی با اشاره به تاریخچه بانک، دستاوردهای آن را در عرصه مالی و پولی کشور به ویژه بانکداری الکترونیک تشریح کرد و گفت: بانک انصار از سوی نهادهای معتبر در کشور به عنوان یک بنگاه مالی و پولی موفق و حرفه‌ای ارزیابی می‌شود و در زمینه بانکداری الکترونیک پیشتاز بوده و از اولین دارندگان کوربنکینگ در کشور بوده است.

براساس این گزارش، پس از سخنان قائم‌مقام بانک ‌انصار تنی چند از کارآفرینان به ارایه گزارش‌های خود در خصوص دستاوردهای فنی شرکت متبوعه پرداخته و سپس فاطمی، عضو هیأت مدیره هُلدینگ توسن طی سخنانی به ارایه تصویری از آینده اقتصاد دیجیتال و نقش فناوری زنجیره بلوک پرداخت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه، به ویژه دیجیتالیزه کردن دارایی‌ها توسط دولت و بخش خصوصی را با تأکید بر تسریع خصوصی‌سازی و کاهش تصدی‌گری دولت تشریح کرد.

این گزارش می‌افزاید که بانک‌انصار در راستای توسعه بانکداری باز و حمایت از اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه اکوسیستم فین‌تک اقدام به ایجاد و راه‌اندازی مرکز توسعه فناوری‌های مالی کرده است. این مرکز آمادگی همکاری با فعالان اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی، تأمین‌مالی، ارایه خدمات مشاوره، تأمین فضای کار اشتراکی و سایر حمایت‌های موردنیاز فین‌تک‌‌ها و استارت‌آپ‌‌ها را دارد.

شایان ذکراست، سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش یا فرشتگان سرمایه‏‌گذار، کارآفرینان و مدیران اجرایی شناخته‌ شده‌ای هستند که به‌ طور معمول بر روی کسب‌وکارهای کارآفرینان در مراحل اولیه، سرمایه‌‌گذاری می‌کنند. سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش علاوه بر سرمایه‌گذاری، با ارایه مشاوره و کمک به‌ کارآفرینان در مقام راهنما نیز ایفای نقش می‌کنند.