پیام مدیرعامل بانک‌رفاه برای روز ارتباطات

پیام مدیرعامل بانک‌رفاه برای روز ارتباطات سهمانی، مدیرعامل بانک‌رفاه در پیامی فرا رسیدن روزجهانی ارتباطات و روابط‌عمومی را تبریک و تهنیت گفت. به گزارش مناقصه‌مزایده، به نقل از روابط‌عمومی بانک‌رفاه، متن پیام به شرح زیر است: فرا رسیدن روزجهانی ارتباطات و روابط‌عمومی را خدمت تمامی دست‌اندرکاران این حوزه تبریک عرض می‌کنم. حوزه روابط‌عمومی و کارگزاران […]

پیام مدیرعامل بانک‌رفاه برای روز ارتباطات

سهمانی، مدیرعامل بانک‌رفاه در پیامی فرا رسیدن روزجهانی ارتباطات و روابط‌عمومی را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش مناقصه‌مزایده، به نقل از روابط‌عمومی بانک‌رفاه، متن پیام به شرح زیر است: فرا رسیدن روزجهانی ارتباطات و روابط‌عمومی را خدمت تمامی دست‌اندرکاران این حوزه تبریک عرض می‌کنم.

حوزه روابط‌عمومی و کارگزاران پرتلاش و متعهد این حوزه نقش و تأثیر به‌سزایی در توفیق سازمانی ایفا می‌کنند و با ایفای مسؤولیت‌های خود، به مثابه حلقه واسط سازمان با ذی‌نفعان، مسیر تعالی سازمان‌ها را هموار می‌سازند.

امروزه که رقابت فزاینده و سرعت تغییرات اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی صریح، شفاف و سریع را به عنوان یک الزام پیش‌روی سازمان‌ها قرارداده است، روابط‌عمومی می‌تواند با اقدام مؤثر و به هنگام بازوی مشورتی و چشم بینای سازمان باشد و مسیر تعالی سازمان را هموار سازد.

یک بار دیگر ضمن تبریک مجدد روز ارتباطات ‌و روابط‌عمومی، سعادت و بهروزی فعالان و تلاشگران این عرصه را از درگاه خداوند متعال خواستارم.