ابقای مخالفت ارایه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان با تعرفه دولتی

ابقای مخالفت ارایه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان با تعرفه دولتی اهالی بهارستان با ابقای ارایه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان با تعرفه دولتی در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی، شهرداری و نیروهای مسلح در قانون بودجه ۹۷ موافقت کردند. به گزارش مناقصه‌مزایده نمایندگان در نشست علنی مجلس‌شورای‌اسلامی ضمن مخالفت با حذف ماده ۹ طرح اصلاح قانون بودجه سال […]

ابقای مخالفت ارایه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان با تعرفه دولتی

اهالی بهارستان با ابقای ارایه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان با تعرفه دولتی در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی، شهرداری و نیروهای مسلح در قانون بودجه ۹۷ موافقت کردند.

به گزارش مناقصه‌مزایده نمایندگان در نشست علنی مجلس‌شورای‌اسلامی ضمن مخالفت با حذف ماده ۹ طرح اصلاح قانون بودجه سال ۱۳۹۷ مبنی بر حذف جز (۱) بند (ز) تبصره (۱۷) قانون بودجه براساس پیشنهاد غلامرضا‌کاتب با ابقای آن با ۱۴۰ رأی موافق، ۵۷ رأی مخالف و ۹ رأی ممتنع از مجموع ۲۳۰ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

در جز (۱) بند (ز) تبصره (۱۷) آمده است: سازمان‌ها و ارگان‌های غیردولتی که به هر نحوی از منابع عمومی دولت استفاده می‌کنند باید از تعرفه بخش دولتی تبعیت نمایند. همچنین در مناطقی که سایر بخش‌ها از جمله سازمان تأمین اجتماعی، شهرداری و نیروهای مسلح امکانات بیمارستانی و ارایه خدمات دارند باید به کلیه افراد بیمه‌شده با تعرفه دولتی خدمت ارایه نمایند.

گفتنی است نمایندگان با بند (۱۰) این طرح در خصوص تغییرات جداول قانون بودجه ۹۷ با ۱۳۳ رأی موافق، ۱۹ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۰ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

بند (۱۰) مذکور عبارت است از متن زیر به ذیل جدول شماره (۲- ۷) اضافه می‌شود. تغییرات شماره طبقه‌بندی برنامه‌های مندرج در جدول (۲-۷) ردیف‌های متفرقه منتقل شده به جدول شماره ۷ با تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور مجاز است.