بزرگ‌ترین آفت کشور بودجه‌ریزی‌های اشتباه است

بزرگ‌ترین آفت کشور بودجه‌ریزی‌های اشتباه است نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس‌شورای‌اسلامی گفت: بزرگ‌ترین آفت و مانع در توسعه کشور، بودجه‌ریزی‌های اشتباه و هزینه‌های جاری است. به گزارش ایرنا، غلامرضا‌کاتب افزود: بحران کشور محیط‌زیست، آب و صندوق‌های بازنشستگی نیست، تمام این مشکلات در نحوه بودجه‌ریزی هزینه‌های جاری کشور است. نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار […]

بزرگ‌ترین آفت کشور بودجه‌ریزی‌های اشتباه است

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس‌شورای‌اسلامی گفت: بزرگ‌ترین آفت و مانع در توسعه کشور، بودجه‌ریزی‌های اشتباه و هزینه‌های جاری است.

به گزارش ایرنا، غلامرضا‌کاتب افزود: بحران کشور محیط‌زیست، آب و صندوق‌های بازنشستگی نیست، تمام این مشکلات در نحوه بودجه‌ریزی هزینه‌های جاری کشور است.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس‌شورای‌اسلامی اضافه‌کرد: زمانی می‌توانیم در مقابل آمریکا ایستادگی کنیم که از خودمان بگذریم و با برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات مردم گام‌ برداریم

کاتب، با بیان این‌که مردم از مسؤولان خدمت می‌خواهند، خاطرنشان‌کرد: در بودجه‌ریزی‌ها ظلم‌های اساسی به مردم‌ می‌شود و همه ما در این مشکلات سهیم هستیم.

وی افزود: باید ایجاد شفافیت در بین مردم نهادینه شود تا آنها احساس نکنند که مسؤولان از آنها فاصله دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس‌شورای‌اسلامی گفت: مردم باید بدانند که حقوق و مزایای مدیران کشور چقدر است و اجرای این طرح با دولت الکترونیک میسر است.

وی خاطرنشان‌کرد: یک راه برای توسعه ایران داریم، این‌که فقط به منافع ملی فکر‌ کنیم، بعضی از مسؤولان به همه چیز جز به منافع ملی فکر می‌کنند.