مسافران نوروزی مراقب فعالیت شرکت‌های غیرمجاز امداد جاده‌ای باشند

مسافران نوروزی مراقب فعالیت شرکت‌های غیرمجاز امداد جاده‌ای باشند شرکت امدادخودرو ایران در آستانه سفرهای نوروزی به هموطنان به‌ویژه دارندگان محصولات شرکت ایران‌ خودرو درباره فعالیت شرکت‌های غیرمجاز امدادی هشدار داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی ایران خودرو، در آستانه تعطیلات سال نو و آغاز سفرهای نوروزی، فعالیت رسانه‌ای و تبلیغاتی برخی انجمن‌ها […]

مسافران نوروزی مراقب فعالیت شرکت‌های غیرمجاز امداد جاده‌ای باشند

شرکت امدادخودرو ایران در آستانه سفرهای نوروزی به هموطنان به‌ویژه دارندگان محصولات شرکت ایران‌ خودرو درباره فعالیت شرکت‌های غیرمجاز امدادی هشدار داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی ایران خودرو، در آستانه تعطیلات سال نو و آغاز سفرهای نوروزی، فعالیت رسانه‌ای و تبلیغاتی برخی انجمن‌ها و شرکت‌ها برای امداد جاده‌ای افزایش پیدا کرده است.

در همین زمینه نیز شرکت ایران خودرو در این اطلاعیه هشدار داد، برخی از این شرکت‌ها با عنوان‌های اغلب نادرست، سعی در دریافت وجه به اشکال مختلف از هموطنان دارند؛ حال آن‌که خدمات خاص یا مناسبی به دارندگان خودرو ارایه نمی‌شود.

شرکت امداد خودرو ایران از هموطنان خواست تحت تأثیر این اقدام‌ها و تبلیغات کاذب قرار نگیرند و در صورت نیاز، خدمات امدادی را فقط از مراجع رسمی دریافت کنند.

این گزارش می‌افزاید: برای جلوگیری از سوء‌استفاده‌های احتمالی، همه ناوگان امداد شرکت امداد خودرو ایران منقوش به دورنویسی مشخص با برچسب کد امدادگر، شماره تماس و چراغ‌گردان شده است که پیش از رسیدن امدادگر، مشخصات خودرو امدادی و کد امدادگر از طریق پیامک برای امدادخواه ارسال می‌شود.

پس از پایان عملیات امدادی، ضمن ارایه فاکتور رسمی شرکت امداد خودرو ایران، پیامکی نیز حاوی شرح اقدام‌های صورت گرفته برای مشتری ارسال می‌شود و در صورت نارضایتی از خدمات انجام شده، می‌توان مراتب را از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک اعلام و پیگیری کرد.

شماره تماس سراسری در همه ساعت‌های شبانه‌روز برای درخواست خدمات امدادی ایران خودرو ۰۹۶۴۴۰ است.

دارندگان محصولات ایران‌خودرو در دوسال نخست پس از خرید محصول می‌توانند بدون پرداخت وجه، از خدمات امدادی دوره گارانتی، خدمات بالینی و حمل بهره‌مند شوند.

پس از پایان دوره گارانتی خودرو نیز همه خدمات طبق تعرفه‌های مصوب این شرکت به مشتریان ارایه می‌شود.

شرکت امداد خودرو ایران با بیش از دوهزار ناوگان امدادی آماده اجرای طرح جشنواره خدمات نوروزی در سراسر کشور است.

گفتنی است سفرهای نوروزی از بیست و پنجم اسفندماه هر سال آغاز می‌شود و تا پانزدهم فروردین‌ماه سال آتی ادامه دارد.