افزایش ۱۱ درصدی طول شبکه‌های توزیع برق مازندران

افزایش ۱۱ درصدی طول شبکه‌های توزیع برق مازندران در این مدت ۲۸ روستای زیر ۲۰ خانوار فاقد برق از نعمت برق برخوردار شده‌اند که به‌طور متوسط ماهانه یک روستای زیر ۲۰ خانوار بهره‌مند و رشد یک درصدی را نشان می‌دهد. به گزارش ایلنا، مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از افزایش ۱۱ درصدی طول شبکه‌های توزیع […]

افزایش ۱۱ درصدی طول شبکه‌های توزیع برق مازندران

در این مدت ۲۸ روستای زیر ۲۰ خانوار فاقد برق از نعمت برق برخوردار شده‌اند که به‌طور متوسط ماهانه یک روستای زیر ۲۰ خانوار بهره‌مند و رشد یک درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از افزایش ۱۱ درصدی طول شبکه‌های توزیع برق مازندران در دولت یازدهم خبر داد.

قاسم شهابی در این باره گفت: طی ۳ سال گذشته ۸۵۹ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۵۳۱ کیلومتر شبکه فشار متوسط در حوزه توزیع برق مازندران احداث شده که ماهانه حدود ۳۹ کیلومتر به‌طور متوسط به شبکه‌های توزیع برق مازندران افزوده شده که ۲۴ کیلومتر این میزان به شبکه‌های فشار ضعیف و ۱۵ کیلومتر به شبکه‌های فشار متوسط اضافه شده است.

وی همچنین از افزایش ۱۷ درصدی تعداد ترانسفورماتورهای حوزه توزیع برق مازندران در این مدت خبر داد و افزود: طی این مدت ۳ هزار و ۷۳۳ دستگاه با قدرت ۳۱۳ هزار و ۷۰ کیلوولت آمپر به ظرفیت ترانس‌های حوزه توزیع برق مازندران افزوده شده است که به‌طور متوسط ماهانه ۱۰۴ دستگاه با ظرفیت ۸ هزار و ۶۹۶ کیلوولت آمپر به تعداد و ظرفیت‌های ترانسفورماتور افزوده شده است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خاطرنشان‌کرد: طی ۳ سال گذشته ۱۵۷ هزار و ۲۲۶ مشترک به تعداد مشترکان این شرکت افزوده شده که نسبت به مدت مشابه سنوات گذشته رشد ۱۰ درصدی را شاهد بودیم و به‌طور متوسط ماهیانه ۸ هزار و ۶۹۶ مشترک به تعداد مشترکات این شرکت افزوده شده است.