کسب تندیس بلورین سرآمدی صنعت نفت توسط پالایشگاه هاشمی نژاد

در حضور وزیر نفت انجام شد کسب تندیس بلورین سرآمدی صنعت نفت توسط پالایشگاه هاشمی نژاد مراسم نخستین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر وزارت نفت با حضور وزیر نفت و جمعی از مدیران ارشد صنعت برگزار و تندیس بلورین سرآمدی صنعت نفت به مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهیدهاشمی‌نژاد اهدا شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به […]

در حضور وزیر نفت انجام شد

کسب تندیس بلورین سرآمدی صنعت نفت توسط پالایشگاه هاشمی نژاد

مراسم نخستین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر وزارت نفت با حضور وزیر نفت و جمعی از مدیران ارشد صنعت برگزار و تندیس بلورین سرآمدی صنعت نفت به مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهیدهاشمی‌نژاد اهدا شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، مدیر تعالی این شرکت گفت: در این مراسم که با حضور وزیر نفت و مسؤولین ارشد در ۴شرکت اصلی وزارت نفت برگزار شد از شرکت‌های برگزیده و سرآمد وزارتخانه در حوزه تعالی سازمانی تقدیر به عمل آمد.

علیرضاپرنیان در ادامه به برنامه‌های این مجتمع گازی در حوزه تعالی سازمانی اشاره کرد و افزود: برگزاری دوره‌های توانمندسازی کارکنان و رهبران، انجام خودارزیابی، اجرای پروژه‌های بهبود در بخش‌های برنامه‌ریزی استراتژیک، فرایندها، رضایتمندی کارکنان و جامعه از جمله اقدامات این شرکت جهت ارتقای سطح تعالی و سرآمدی بوده است.

وی بیان کرد: از بین ۱۶شرکت برگزیده زیر مجموعه وزارت نفت تعداد ۱۰شرکت حایز تندیس بلورین نخستین جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت شدند.

پرنیان تأکید کرد: در این مراسم که با حضور وزیر نفت انجام شد پالایشگاه گاز شهیدهاشمی‌نژاد به‌عنوان تنها شرکت پالایشی گاز کشور موفق به حضور در جمع ۱۶شرکت و کسب تندیس بلورین این جایزه شده است.