بازدید کارکنان نیروگاه نکا از نیروگاه شهید رجایی

بازدید کارکنان نیروگاه نکا از نیروگاه شهید رجایی  گروهی از کارکنان نیروگاه شهیدسلیمی نکا به منظور تبادل تجارب و توسعه همکاری‌های متقابل آموزشی، از نیروگاه شهید رجایی قزوین بازدید کردند. به گزارش مناقصه‌مزایده، در ابتدای این بازدید مدیران اداره آموزش و روابط‌عمومی نیروگاه شهید رجایی در نشستی صمیمانه ضمن خیرمقدم گویی و ابراز خرسندی از […]

بازدید کارکنان نیروگاه نکا از نیروگاه شهید رجایی

 گروهی از کارکنان نیروگاه شهیدسلیمی نکا به منظور تبادل تجارب و توسعه همکاری‌های متقابل آموزشی، از نیروگاه شهید رجایی قزوین بازدید کردند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، در ابتدای این بازدید مدیران اداره آموزش و روابط‌عمومی نیروگاه شهید رجایی در نشستی صمیمانه ضمن خیرمقدم گویی و ابراز خرسندی از میزبانی کارکنان نیروگاه نکا و همچنین تبریک کسب رتبه برتر نیروگاه نکا در ارزیابی‌های عملکرد سال۱۳۹۵ وزارت نیرو در بین شرکت‌های مدیریت تولید برق کشور، به تفصیل مطالبی در خصوص معرفی واحدهای بخار و سیکل ترکیبی آن مجموعه ارایه و به پرسش‌های مطروحه پاسخ گفتند.

 در ادامه با همراهی کارشناسان مربوطه از بخش‌های مختلف و تأسیسات واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی، سالن توربین، برج‌های خنک‌کن، پست، اتاق فرمان، امور شیمی و امور مالی، بازدید میدانی شد.

 همچنین در پایان بازدید از نیروگاه و به منظور آشنایی با فرهنگ و اماکن تاریخی شهر قزوین از مجموعه بازار تاریخی و سرای سعدالسلطنه قزوین نیز بازدید به عمل آمد.

 خاطرنشان می‌شود که نیروگاه شهید رجایی با قدرت نامی ۲۰۴۲ مگاوات از دو بخش مستقل بخاری و سیکل ترکیبی شامل ۴واحد بخاری ۲۵۰مگاواتی و بلوک سیکل ترکیبی شامل ۶واحد گازی ۱۲۳٫۷ و ۳واحد بخار ۱۰۰مگاواتی تشکیل شده است.