افتتاح پارک آموزشی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال‌وبختیاری در شهرستان بروجن

افتتاح پارک آموزشی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال‌وبختیاری در شهرستان بروجن اولین پارک آموزشی تخصصی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال‌وبختیاری در امور برق شهرستان بروجن، افتتاح و به بهره‌برداری رسید. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال‌وبختیاری، اولین پارک آموزشی تخصصی شرکت توزیع نیروی برق این […]

افتتاح پارک آموزشی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال‌وبختیاری در شهرستان بروجن

اولین پارک آموزشی تخصصی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال‌وبختیاری در امور برق شهرستان بروجن، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال‌وبختیاری، اولین پارک آموزشی تخصصی شرکت توزیع نیروی برق این استان در امور برق شهرستان بروجن با هدف آموزش تخصصی نیروهای جدیدالاستخدام، برگزاری مسابقات مهارتی و ارتقای توان تخصصی کارکنان اجرایی این شرکت، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مجید فرهزاد، مدیرعامل این شرکت با اشاره به این‌که برای این پروژه، اعتباری بالغ بر ۴۲۰۰میلیون ریال صرف شده است گفت: این پارک آموزشی دارای ۶۲۰۰ متر مربع مساحت و ظرفیت آموزشی ۵۰۰۰۰نفر ساعت می‌باشد.

وی در ادامه سخنان خود گفت : این پارک دارای ۴ کارگاه آموزشی شبکه فشار ضعیف، فشار متوسط، روشنایی معابر و پست می‌باشد که از جمله مزایای آن می‌توان به افزایش توان تخصصی کارکنان اجرایی و آمادگی هرچه بیش‌تر نیرو‌ها در مواقع بحران، اشاره کرد

فرهزاد در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: نصب جدید‌‌ترین تجهیزات صنعت برق و تکنولوژی روز دنیا در این پارک آموزشی در دستور کار این شرکت قراردارد.