برق منطقه‌ای خوزستان در جمع ۱۰ شرکت برتر کشور

برق منطقه‌ای خوزستان در جمع ۱۰ شرکت برتر کشور شرکت برق منطقه‌ای خوزستان یکی از ۱۰ شرکت برتر در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) شد.  به گزارش مناقصه‌مزایده، مدیر دفتر قراردادهای شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: این شرکت به واسطه فعالیت‌های انجام گرفته در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، ایجاد شفافیت و توسعه عدالت اقتصادی […]

برق منطقه‌ای خوزستان در جمع ۱۰ شرکت برتر کشور

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان یکی از ۱۰ شرکت برتر در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) شد.

 به گزارش مناقصه‌مزایده، مدیر دفتر قراردادهای شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: این شرکت به واسطه فعالیت‌های انجام گرفته در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، ایجاد شفافیت و توسعه عدالت اقتصادی در معاملات دولتی و با عنایت به شاخص‌های تعیین شده دستگاه‌های پیشرو و فعال در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) در ردیف ده شرکت برتر قرار گرفته است.

منصورپورعابدی مهم‌ترین مزیت سامانه تدارکات دولت الکترونیک را شفاف‌سازی معاملات و سهولت شرکت‌های پیمانکاری در دسترسی به اطلاعات و مناقصات دانست و افزود: در سال گذشته شرکت برای برگزاری مناقصات از این سامانه استفاده کرده و ۲۴۰ فراخوان مختلف از مناقصه عمومی، ارزیابی کیفی و معاملات جزء و متوسط شرکت از این طریق برگزار شده است.

وی بیان‌کرد: به پاس این خدمات، رمضانعلی‌صادق‌زاده، دبیر کارگروه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت با اعلام این خبر از حسن تعامل و تشریک مساعی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تشکر و قدردانی کرد.