پیام تسلیت مدیر عامل ایمیدرو به مناسبت در گذشت آیت‌ا… هاشمی رفسنجانی

پیام تسلیت مدیر عامل ایمیدرو به مناسبت در گذشت آیت‌ا… هاشمی رفسنجانی مهدی کرباسیان رییس هیأت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به مناسبت درگذشت جانگداز آیت‌ا… اکبر هاشمی رفسنجانی در پیامی تسلیت خود را اعلام کرد در متن این پیام آمده است : انالله و انا الیه راجعون عاشقان بار […]

پیام تسلیت مدیر عامل ایمیدرو به مناسبت در گذشت آیت‌ا… هاشمی رفسنجانی

مهدی کرباسیان رییس هیأت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به مناسبت درگذشت جانگداز آیت‌ا… اکبر هاشمی رفسنجانی در پیامی تسلیت خود را اعلام کرد در متن این پیام آمده است :

انالله و انا الیه راجعون

عاشقان بار سفر بربسته‌اند/رشته جان از جهان بگسسته‌اند

هر از گاه در گذر زمان در گذر بی‌صدای ثانیه‌های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می‌دهد که در سکونی، آغازی بی‌پایان را می‌سراید.

خبر ارتحال و عروج ملکوتی سردار بزرگ سیاست و مدیر مدبر بحران‌ها، عالم مجاهد، مبارز نستوه و خستگی ناپذیر، زعیم عالیقدر، یار دیرین انقلاب، امام(ره) و مقام معظم رهبری، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، عالم ربانی حضرت آیت‌ا…اکبرهاشمی‌رفسنجانی بی‌نهایت موجب تأسف و تأثر عمیق شد و میلیون‌ها نفر را ماتم زده نمود.

 آن عالم زاهد از «سابقون» انقلاب اسلامی و از یاران و همراهان دیرین بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی بود که در روز‌ها و سال‌های نخست انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی با مجاهدت و ایفای نقش مؤثر در مناصب و مسؤولیت‌های مهم، از هیچ تلاشی برای خدمت به نظام و انقلاب فروگذار نکرد و عمری را با فروتنی در راه توسعه و آبادانی ایران اسلامی گام برداشت و اینک با روحی شاد و مطمئن به سوی ملکوت اعلی پیوست.

اینجانب به نمایندگی از جامعه و خانواده بزرگ معدن و صنایع معدنی ایران، این ضایعه و مصیبت جبران‌ناپذیر و جانسوز را به حضرت ولیعصر ارواحناله‌الفدا، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، دوستداران و عاشقان و بالاخص خاندان معظم و معزای آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد متعال برای جمیع بازماندگان صبر جمیل و برای آن مرحوم، غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با محمد و آل‌محمدصلوات‌ا…علیهم اجمعین مسألت می‌نمایم. نامش را در تاریخ ایران‌زمین زنده و جاوید نگاه خواهیم داشت. خدایش او را در جوار رحمت خویش قرینِ نعمتی ابدی سازد که بایسته چنین رفعتی است.