یک احتمال برای جایگاه‌های سوخت و کرونا

یک احتمال برای جایگاه‌های سوخت و کرونا مشاور عالی انجمن مالکان جایگاه‌ها و مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و بین‌راه اظهار داشت: احتمال دارد به خاطر نوع فرآورده و بخارات، جایگاه‌ها جای امنی برای ویروس کرونا نباشد! به گزارش ایلنا، محمد عطاپور درباره وضعیت جایگاه‌ها به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: با وجودی که جایگاه‌داران به‌سختی […]

یک احتمال برای جایگاه‌های سوخت و کرونا

مشاور عالی انجمن مالکان جایگاه‌ها و مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و بین‌راه اظهار داشت: احتمال دارد به خاطر نوع فرآورده و بخارات، جایگاه‌ها جای امنی برای ویروس کرونا نباشد!

به گزارش ایلنا، محمد عطاپور درباره وضعیت جایگاه‌ها به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: با وجودی که جایگاه‌داران به‌سختی و با قیمت بالا لوازم ضدعفونی و بهداشتی را تهیه می‌کنند، اما در کل بهداشت رعایت می‌شود.

وی افزود: یک نظریه‌ای مطرح شده مبنی بر اینکه وجود فرآورده و بوی مواد شیمیایی باعث شیوع کمتر کرونا در جایگاه‌ها شده است! اکنون مراکز بهداشتی، پژوهشی و تحقیقاتی در حال بررسی این موضوع هستند.

مشاور عالی انجمن مالکان جایگاه‌ها و مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و بین‌راهی خاطرنشان کرد: احتمال دارد به خاطر نوع فرآورده و بخارات، جایگاه‌ها جای امنی برای ویروس کرونا نباشد! این امکان هم مطرح است که سخت‌گیری‌های اعمال شده در زمینه استفاده از لوازم بهداشتی، دستکش، ضدعفونی دائمی ‌و همچنین الزام استفاده از کارت توسط خودِ مشتری منجر به شیوع کمتر بیماری شده است، در هر حال این موضوع در دست بررسی است.

وی یادآور شد: تاکنون علی‌رغم اینکه سازمان حمایت اعلام کرده، وزارت بهداشت و دیگر مراکز مربوطه هیچ‌یک از لوازم بهداشتی را برای جایگاه‌ها تهیه نکرده‌اند و ما همچنان اقلام مورد نظر را با نرخ آزاد تهیه می‌کنیم.

عطاپور در ادامه درباره نرخ کارمزد جایگاه‌ها گفت: اکنون ۱۰ماه است که جایگاه‌داران درگیر این موضوع هستند، نرخ فرآورده تغییر کرده، حقوق کارگران افزایش پیدا کرده، نرخ تورم ۴۰درصد اعلام شده، اما کارمزدها در همان نرخ ۱۰۰ تومان متوقف مانده است.

وی تأکید کرد: ما درخواست داریم که زودتر افزایش ۱۵درصدی حق‌العمل اعمال شود. زیرا جایگاه‌ها به‌خصوص جایگاه‌های بین‌راهی و مناطق محروم در حال ورشکستگی هستند.