ارایه ۱۸هزار نفر ساعت آموزش به‌ کارکنان شرکت گاز خراسان‌جنوبی

ارایه ۱۸هزار نفر ساعت آموزش به‌ کارکنان شرکت گاز خراسان‌جنوبی رییس آموزش شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی از ارایه حدود ۱۸هزار نفر ساعت آموزش شغلی، عمومی و فرهنگی طی سال جاری در مرکز آموزش شرکت گاز استان خبر داد . به گزارش مناقصه‌مزایده، سیدکابلی گفت: این آموزش‌ها در قالب ۳۳ دوره برای کارکنان در راستای آموزش‌های […]

ارایه ۱۸هزار نفر ساعت آموزش به‌ کارکنان شرکت گاز خراسان‌جنوبی

رییس آموزش شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی از ارایه حدود ۱۸هزار نفر ساعت آموزش شغلی، عمومی و فرهنگی طی سال جاری در مرکز آموزش شرکت گاز استان خبر داد .

به گزارش مناقصه‌مزایده، سیدکابلی گفت: این آموزش‌ها در قالب ۳۳ دوره برای کارکنان در راستای آموزش‌های عمومی، فنی وتخصصی، شغلی و ارتقا و به روز نمودن دانش مسؤولان و کارکنان ارایه شده که شامل دوره‌های فنی و تخصصی و عمومی می‌شود.

وی با اشاره بر اهمیت و نقش مقوله آموزش و توانمندسازی منابع انسانی در پویایی سازمان و لزوم اثربخشی این دوره‌ها افزود: دوره‌های آموزشی فوق نیازهای متنوع در بخش‌های آموزش شغلی شامل مهارت‌های ارتباطی، مجازی‌سازی، مدیریت رفتار سازمانی، امنیت ارتباطات و در بخش عمومی و فرهنگی شامل اصول تغذیه سالم، کمک‌های اولیه، سلامت زنان و… برگزار گردیده است.

مسؤول آموزش شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی همچنین از برگزاری ۱۳۰۰نفر ساعت دوره‌های آموزشی دینی و مذهبی نیز خبر داد و گفت: این دوره‌ها در بخش‌های تجوید قرآن کریم، حجاب و عفاف، آداب و اسرار نماز برگزار شده است.

وی با تأکید بر لزوم رعایت الزامات ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست در راستای کاهش و مدیریت ریسک حوادث افزود: آموزش‌های متنوعی شامل تجزیه و تحلیل حوادث، ایمنی حمل و نقل، ایمنی بالابرها، رعایت الزامات HSE پیمانکاران، ایمنی و آتش‌نشانی و پست امداد شبکه‌های شهری و… برگزار شده است.