ضوابط بهبود معیشت نیروهای قراردادی نفتی‌ها ابلاغ شد

ضوابط بهبود معیشت نیروهای قراردادی نفتی‌ها ابلاغ شد ضوابط ساماندهی وضع پرداخت حقوق و مزایا و بهبود معیشت نیروهای قرارداد مدت موقت صنعت نفت از سوی وزیر نفت ابلاغ شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از وزارت نفت، در بخشی از متن ابلاغیه بیژن زنگنه آمده است: «در خصوص ساماندهی وضعیت پرداخت حقوق و مزایا […]

ضوابط بهبود معیشت نیروهای قراردادی نفتی‌ها ابلاغ شد

ضوابط ساماندهی وضع پرداخت حقوق و مزایا و بهبود معیشت نیروهای قرارداد مدت موقت صنعت نفت از سوی وزیر نفت ابلاغ شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از وزارت نفت، در بخشی از متن ابلاغیه بیژن زنگنه آمده است:

«در خصوص ساماندهی وضعیت پرداخت حقوق و مزایا به نیروهای قرارداد مدت موقت و بهبود وضع معیشت ایشان موارد زیر را (علاوه بر اضافات حقوق ابلاغی اعمال شده برای سال ۱۳۹۷) که به تصویب شورای اداری و استخدامی صنعت نفت رسیده، برای پیگیری و اجرا توسط معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارتخانه و ۴ شرکت اصلی ابلاغ میکند:

* به کلیه نیروهای مدت موقت که در انتهای سال‌های ۹۵ و ۹۶ کمک رفاهی پرداخت شده، از سال جاری نیز این کمک به صورت علی‌الحساب با همین عنوان براساس ضوابط سال ۱۳۹۶ با در نظر گرفتن افزایش متناسب سالانه، به صورت ماهانه و مستمر پرداخت و در پایان سال تسویه حساب میشود.

*برای تمامی نیروهای مدت موقت و افراد تحت تکفل آنها، بیمه تکمیلی درمان در نظر گرفته شود. ۸۰ درصد مبلغ بیمه تکمیلی توسط کارفرما و مابقی در صورت تمایل این همکاران به استفاده از بیمه توسط خودشان پرداخت شود. پوشش بیمهای مورد نظر بایستی به تأیید شورای اداری برسد. همچنین باید به نحوی برنامهریزی شود که افراد مشمول بیمه تکمیلی موضوع این بند، در صورت تمایل بتوانند در چارچوب این بیمه از خدمات مشابه در واحدهای درمانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت استفاده کنند.

*برای تمامی نیروهای مدت موقت، امکان بیمه عمر با پرداخت ۵۰ درصد سهم بیمه توسط کارفرما فراهم شود. پوشش بیمهای مورد نظر بایستی به تأیید شورای اداری برسد. در صورت استفاده نکردن از این امکان، مبلغ سهم کارفرما (به میزان ۵۰ هزار تومان در ماه در سال ۱۳۹۷) به این افراد پرداخت خواهد شد.