امکان حضور واحدهای صنعتی کوچک در بورس کالا

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان خبر داد امکان حضور واحدهای صنعتی کوچک در بورس کالا امیرحمیدنیا، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: زمینه و شرایط حضور واحدهای صنعتی کوچک زنجان در فرابورس و بورس کالا فراهم شده است. به گزارش سایت پیام ملت، امیرحمیدنیا در خصوص پذیرش واحدهای صنعتی در بورس کالا افزود: […]

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان خبر داد

امکان حضور واحدهای صنعتی کوچک در بورس کالا

امیرحمیدنیا، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: زمینه و شرایط حضور واحدهای صنعتی کوچک زنجان در فرابورس و بورس کالا فراهم شده است.

به گزارش سایت پیام ملت، امیرحمیدنیا در خصوص پذیرش واحدهای صنعتی در بورس کالا افزود: این واحد‌ها می‌توانند برای تسریع در فروش محصولاتشان در بورس کالا حضور یابند.

وی برخورداری از معافیت مالیاتی، سهولت و سرعت پذیرش، معرفی شرکت به آحاد جامعه از مزایای فراهم شدن بستر پذیرش صنایع کوچک و متوسط در بورس کالا اعلام کرد.

حمیدنیا اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به مدیریت تأمین منابع مالی و سرمایه‌گذاری صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان آمادگی خود را برای حضور در بورس کالا اعلام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: زمینه و شرایط حضور واحدهای صنعتی کوچک زنجان در فرابورس و بورس کالا فراهم شده است.

حمیدنیا در ادامه اظهار کرد: امکان تأمین مالی ارزان قیمت از محل فروش سهام و جذب سرمایه‌گذاران جدید از مزایای عرضه سهام در فرابورس است.

وی با اشاره به شرایط سخت دریافت تسهیلات بانکی خاطرنشان کرد: فرابورس برای تأمین نقدینگی و رونق این واحد‌ها جایگزین مناسبی است.

این مقام مسؤول اضافه کرد: معرفی و تبلیغ در تابلو بورس به صورت رایگان در کنار شرکت‌های بزرگ و معتبر، اعتبار بخشی به شرکت و مالک آن، امکان انتشار انواع اوراق قرضه و امکان انتقال مالکیت سهام برای شرکت‌ها در حداقل زمان و هزینه بخشی از مزایای حضور واحدهای کوچک در بورس است.

حمیدنیا در پایان گفت: مهم‌ترین شرط ورود این واحد‌ها به فرا بورس داشتن شفافیت مالی و اطلاعاتی است.

 

شایان ذکر است در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد از واحدهای صنعتی استان زنجان جزو بنگاه‌های کوچک و متوسط است.