اخراج فله‌ای و انتصاب اتوبوسی در فدراسیون ژیمناستیک!

اخراج فله‌ای و انتصاب اتوبوسی در فدراسیون ژیمناستیک! در حالی که رییس فدراسیون ژیمناستیک در ابتدای حضورش در فدراسیون با اخراج دسته‌جمعی کارکنان از تغییر در چارت فدراسیون با هدف سبُک‌سازی سخن گفته بود اما او تاکنون ۴۵حکم انتصابی برای سمت‌های مختلف در فدراسیون صادر کرده تا نه تنها بار فدراسیون سبک نشده، بلکه به […]

اخراج فله‌ای و انتصاب اتوبوسی در فدراسیون ژیمناستیک!

در حالی که رییس فدراسیون ژیمناستیک در ابتدای حضورش در فدراسیون با اخراج دسته‌جمعی کارکنان از تغییر در چارت فدراسیون با هدف سبُک‌سازی سخن گفته بود اما او تاکنون ۴۵حکم انتصابی برای سمت‌های مختلف در فدراسیون صادر کرده تا نه تنها بار فدراسیون سبک نشده، بلکه به نظر سنگین‌تر هم شده باشد.

به گزارش ایسنا، ۱۹تیرماه ۱۳۹۶ زهرا اینچه درگاهی به عنوان رییس فدراسیون ژیمناستیک انتخاب شد. درگاهی اوایل مرداد در اقدامی عجیب ۱۷تن از کارمندان و مسؤولان فدراسیون، از آبدارچی گرفته تا دبیر فدراسیون را به دلیل پایان قراردادشان با یک نامه دو جمله‌ای اخراج کرد و این اقدام خود را سبُک‌سازی فدراسیون نامید.

او بعد از برکناری کارمندان فدراسیون در گفت‌وگو با ایسنا، گفته بود «ما سبُک‌سازی نیرو‌ها را انجام دادیم. فدراسیون جهانی ژیمناستیک تنها ۷ مسؤول دارد. البته ما ممکن است که بیش از ۷ نفر داشته باشیم آن هم به دلیل ضوابط استخدامی و شرایط موجود، اما این تعداد سمت به هیچ وجه قابل توجیه نیست. باید بگویم که ۱۶ نفر برکنار نشدند که ۱۶ نفر دیگر جایگزین آنها شوند».

اینچه ‌درگاهی بعد از گذشت حدود ۸ماه از نشستن بر صندلی این فدراسیون، علاوه بر جذب کارمندان جدید در سمت‌های برکنار شده، ۴۵حکم دیگر نیز برای سمت‌های مختلف صادر کرده است. اکنون باید دید که هدف رییس فدراسیون ژیمناستیک از این اخراج فله‌ای و این انتصابات اتوبوسی چیست؟ اقداماتی که مسبب دو تجمع اهالی ژیمناستیک در کم‌تر از ۳ ماه اخیر مقابل وزارت ورزش و جوانان شده است.

گفتنی است، ژیمناستیک مادر رشته‌های ورزشی است و از جمله رشته‌های پایه و پرمدال محسوب می‌شود که بیش‌تر کشورهای جهان با پرورش قهرمانان زیادی در این رشته صاحب مدال‌های زیادی در المپیک می‌شوند، اما ژیمناستیک ایران با تغییر، تحولات، کمبود بودجه و اسپانسر و کمبود وسایل تاکنون نتوانسته است که یک مدال در رویدادهای بین‌المللی مهم از جمله بازی‌های آسیایی و المپیک کسب کند.

اکنون پرسش این است که اگر رییس جدید فدراسیون ژیمناستیک با اخراج فله‌ای دنبال سبک‌سازی در فدراسیون بوده است، چگونه بیش از ۴۵ کارمند و حقوق‌بگیر جدید را وارد فدراسیون کرده است؟