«آی‌فیلم ۲» در آستانه نوروز راه‌اندازی می‌شود

«آی‌فیلم ۲» در آستانه نوروز راه‌اندازی می‌شود کانال فارسی‌زبان «آی فیلم ۲» در آستانه فرا رسیدن نوروز به عنوان نماد اشتراک فرهنگی و آیینی ملت‌های ایران، افغانستان و تاجیکستان، به زودی افتتاح می‌شود. به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، در این راستا مدیر شبکه آی‌فیلم در حکمی ناصرحجازی‌فر را به عنوان مدیر […]

«آی‌فیلم ۲» در آستانه نوروز راه‌اندازی می‌شود

کانال فارسی‌زبان «آی فیلم ۲» در آستانه فرا رسیدن نوروز به عنوان نماد اشتراک فرهنگی و آیینی ملت‌های ایران، افغانستان و تاجیکستان، به زودی افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، در این راستا مدیر شبکه آی‌فیلم در حکمی ناصرحجازی‌فر را به عنوان مدیر شبکه فارسی‌زبان «آی‌فیلم ۲» منصوب کرد.

مهدی‌مجتهد (مدیر شبکه آی‌فیلم) ناصرحجازی‌فر را به مدیریت شبکه «آی فیلم ۲» که پخش آزمایشی آن از چندی پیش شروع شده بود، منصوب کرد.

«آی‌فیلم ۲» کانال چهارم این شبکه و آی‌فیلم فارسی برای کشورهای افغانستان، تاجیکستان و فارسی زبانان منطقه آسیای مرکزی است. این شبکه برون‌مرزی قرار است در کنار کانال‌های عربی و انگلیسی‌ای فیلم، منظومه این شبکه تخصصی در حوزه فیلم و سریال را وسعت بخشیده و با بهره‌گیری از فیلم و سریال‌های ایرانی، موسیقی و برنامه ایران‌شناسی در راستای تقویت و ترویج اشتراکات فرهنگی در کشورهای همزبان همسایه گام ‌بردارد.