مهاجران غیرقانونی، بلای جان پیام‌رسان وطنی ! !

مهاجران غیرقانونی، بلای جان پیام‌رسان وطنی ! !      بالاخره دعوا بر سر لحاف ملا رو به پایان است و همه از نتایج آن کاملاً راضی به‌نظر می‌رسند. پیام‌رسان‌های معزز داخلی که بر طبق آمار اعلام شده، حتی بیش از ظرفیت اقدام به پذیرش مهاجر کرده‌اند و براساس اعلام‌های رسمی و غیررسمی متأسفانه بخشی از […]

مهاجران غیرقانونی، بلای جان پیام‌رسان وطنی ! !

     بالاخره دعوا بر سر لحاف ملا رو به پایان است و همه از نتایج آن کاملاً راضی به‌نظر می‌رسند. پیام‌رسان‌های معزز داخلی که بر طبق آمار اعلام شده، حتی بیش از ظرفیت اقدام به پذیرش مهاجر کرده‌اند و براساس اعلام‌های رسمی و غیررسمی متأسفانه بخشی از مهاجران کشورهای همسایه و درگیر جنگ داخلی و خارجی هم خودشان را در بین مهاجران تلگرامی ایرانی جا زده‌اند و به سرزمین موعود پیام‌رسان‌های وطنی گام نهاده‌اند که البته جا دارد از این افراد فرصت طلب برائت جسته و اعلام انزجار کنیم !

    البته برخی از تلگرامی‌های معلوم‌الحال، همچنان بر ماندن در فضای منحط این پیام‌رسان مذموم و مسموم، اصرار می‌ورزند و خودشان را از دامان زشت و رنگ و رو رفته آن، به دامان چین در چین خوش رنگ و لعاب وطنی‌ها نمی‌اندازند! جای بسی تأسف است و تالم!

    به هر حال شرایط به گونه‌ای است که پیام‌رسان‌های وطنی از فرط و کثرت مهاجران قانونی و غیرقانونی، عملاً جای خالی نداشته و اعلام نکرده‌اند که این شیر تو شیرشدن‌های اخیر هم به‌خاطر تداخل زبان‌های بومی خودی‌ها و غیربومی غیرخودی‌هاست و به‌زودی با یک فرمان مهاجرتی همه آنهایی که با سوء‌استفاده از رافت پیام‌رسانی ما به ناحق جای دیگران را تنگ کرده و به پیام‌رسان‌های کشورهای متبوع خود نرفته‌اند، به روش شوتینگ اینترنتی به سرجای اولشان بر می‌گردانیم!

    البته قرار است در صورت موافقت پیام رسان‌های غیروطنی مجهول‌الهویه و البته مظنون، با سندیکای پیام‌رسان‌های داخلی، عملیات سوآپ اعضا برای اولین بار در تاریخ به انجام رسیده و آنها مهاجران غیرقانونی ایرانی خود را تحویل دهند و اینها مهاجران غیرقانونی غیرایرانی خود را تحویل دهند تا آخرین مشکل لحاف ملا هم به خوبی و خوشی حل و فصل شود.

    خوشبختانه شرایط بسیار مطلوبی ایجاد شده و با مذاکره و مصالحه و گفت‌و‌گو، به خوبی و خوشی در حال‌ گذار از این گردنه مهاجرتی هستیم، تمامی ظرفیت این طرفی پرشده، آن طرفی‌های مغضوب، معطل مانده‌اند، کمی آن طرف‌تری‌های مشکوک، در حال معامله هستند و خبرهای خوش بیشتری در آینده به گوش خواهد رسید.

    در اینجا لازم می‌دانم به آن تعداد کثیر مهاجرت کرده به اندرونی، خیر مقدم گفته و همه آنها را برای صرف افطار به منزل یکی از مسؤولینی که دچار سوء‌تفاهم شده، دعوت کرده تا آشتی‌کنان به راه افتاده و به قاعده ۳ یا ۴ تا مرغ و نیم کیسه برنج اصل هندی، ریخت و پاش کنیم!