۳۳۹۷ مناقصه – شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه­های منطقه آزاد کیش – واگذاری عملیات حجمی در اماکن متعلق به شرکت

  ((آگهي مرحله دوم (تجدید) مناقصه عمومی یک مرحله­ای)) شماره: ۱۶/۸/۸۴۷/۱۴۰۰     ·  مناقصه­ گزار: شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه­های منطقه آزاد کیش ·  نوع مناقصه: عمومی یک مرحله­ای ·  موضوع مناقصه: عبارت است از واگذاری عملیات حجمی در اماکن متعلق به شرکت ·  برآورد اولیه مناقصه: برآورد اولیه مناقصه معادل ۱۱۶٫۵۵۹٫۰۱۲٫۶۴۱ […]

 

((آگهي مرحله دوم (تجدید) مناقصه عمومی یک مرحله­ای))

شماره: ۱۶/۸/۸۴۷/۱۴۰۰

 

 

·  مناقصه­ گزار: شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه­های منطقه آزاد کیش

·  نوع مناقصه: عمومی یک مرحله­ای

·  موضوع مناقصه: عبارت است از واگذاری عملیات حجمی در اماکن متعلق به شرکت

·  برآورد اولیه مناقصه: برآورد اولیه مناقصه معادل ۱۱۶٫۵۵۹٫۰۱۲٫۶۴۱ (یکصد و شانزده میلیارد و پانصد و پنجاه و نه میلیون و دوازده هزار و ششصد و چهل و یک) ريال می­باشد.

·  مبلغ و نوع تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ تضمین شرکت در مناقصه معادل ۵٫۸۲۷٫۹۵۰٫۶۳۲ (پنج میلیارد و هشتصد و بیست و هفت میلیون و نهصد و پنجاه هزار و ششصد و سی و دو) ريال می­باشد که می­بایست به یکی از دو روش ذیل ارائه شود:

واریز نقدی به شماره‌حساب مندرج در اسناد و ارائه فیش بانکی مربوطه

ارائه ضمانتنامه بانکی بدون هرگونه قيد و شرط به نام شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه­های منطقه آزاد کیش برای مدت ۳ ماه و قابل تمدید برای یک دوره ۳ ماهه دیگر.

تبصره۱: ارائه ضمانتنامه شرکت در مناقصه از مؤسسات مالی و اعتباری توسط پیشنهاددهندگان مجاز نمی­باشد.

·  مهلت فروش اسناد مناقصه: از مورخ ۰۸/۰۹/۱۴۰۰ لغایت پایان وقت اداری ساعت ۱۵:۰۰ مورخ ۱۶/۰۹/۱۴۰۰

·  محل فروش اسناد مناقصه: از طریق مراجعه به سامانه برگزاری مناقصات و مزایدات شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه­های منطقه آزاد کیش به نشانی اینترنتی tender.kishports.com

·  مبلغ خرید اسناد مناقصه: مبلغ ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ (دو میلیون) ریال که می‌بایست از طریق درگاه پرداخت اینترنتی مندرج در سامانه فوق­ واریز و رسید خرید اسناد دریافت گردد.

·  آخرین مهلت زمان تحویل پاکات مناقصه: از تاریخ اتمام مهلت فروش اسناد لغایت ساعت ۱۵:۰۰ مورخ ۲۸/۰۹/۱۴۰۰

·  محل تحویل پاکات مناقصه:

دفتر مرکزی مناقصه­گزار: جزیره کیش، بلوار ایران، ساختمان اداری واقع در خیابان اسکله شرقی بندرتجاری کیش، دبیرخانه کمیسیون معاملات شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه­های منطقه آزاد کیش، تلفن: ۴۴۴۲۴۸۵۳-۰۷۶

دفتر تهران: بزرگراه آفریقا، بالاتر از چهارراه شهید حقانی (جهان کودک)، نبش کوچه کیش، پلاک ۴۵، ساختمان سازمان منطقه آزاد کیش، تلفن: ۸۶۰۸۴۷۶۸ـ۰۲۱

·  حدنصاب شرکت­کنندگان: حداقل تعداد شرکت­کنندگان جهت گشایش پاکات “الف”، “ب” ۳ و”ج” یک شرکت­کننده می­باشد.

·  زمان گشایش پیشنهادات: پیشنهادات واصله مورخ ۳۰/۰۹/۱۴۰۰ در جلسه کمیسیون معاملات در دفتر مرکزی مناقصه­گزار گشایش خواهد شد.

·  شرایط مناقصه:

شرکت کلیه اشخاص حقوقی دارای گواهی معتبر صلاحیت پیمانکار از اداره کل تعاون ­کار و رفاه اجتماعی استان­ها و یا کشور مجاز است.

حداقل امتیاز ارزیابی کیفی پیمانکاران ۶۵ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز می‌باشد.

هزینه­های درج آگهی‌ در روزنامه به عهده برنده مناقصه می‌باشد.

به پیشنهاداتی که فاقد سپرده یا امضاء غیرمجاز و سپرده‌های کمتر از میزان تعیین شده، يا ارائه چک‌های بانکی و شخصی و نظایر آن براي تضمين شركت در مناقصه و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مدت مقرر در آگهی واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

اعتبار پیشنهادات واصله سه ماه می‌باشد و با نظر مناقصه­گزار برای یک دوره قابل تمدید است.

ساير اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه درج گرديده است جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۴۴۴۲۴۸۵۳-۰۷۶ داخلی ۱۳۱ تماس گرفته شود.

 

شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش