۳۴۰۱ مناقصه – شركت آب و فاضلاب منطقه پنج شهر تهران – ارائه خدمات و نظارت بر نحوه اجرای سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS

آگهي نوبت اول مناقصه‌ عمومي يك مرحله‌اي شماره ۳۷/۱۴۰۰ شركت آب و فاضلاب منطقه پنج شهر تهران در نظر دارد ارائه خدمات و نظارت بر نحوه اجرای سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS و همچنین انجام خدمات نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه (PM) از طريق مناقصه عمومي يك مرحله­اي، به پيمانكار واجد شرايط به شرح ذيل واگذار نمايد. برآورد […]

آگهي نوبت اول مناقصه‌ عمومي يك مرحله‌اي شماره ۳۷/۱۴۰۰

شركت آب و فاضلاب منطقه پنج شهر تهران در نظر دارد ارائه خدمات و نظارت بر نحوه اجرای سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS و همچنین انجام خدمات نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه (PM) از طريق مناقصه عمومي يك مرحله­اي، به پيمانكار واجد شرايط به شرح ذيل واگذار نمايد.

برآورد اوليه : مبلغ ۱۸٫۴۰۲٫۹۳۱٫۴۸۷ ریال (هجده میلیارد و چهارصد و دو میلیون و نهصد و سی و یک هزار و چهارصد و هشتاد و هفت ریال) از محل بودجه جاري و طرح‌هاي غير­عمراني شركت مي­باشد.

مدت اجراي عمليات: به مدت ۱۲ ماه تمام شمسي مي­باشد.

شرايط لازم پيشنهاد دهندگان:

۱- معرفي ۲ مورد از كارهاي انجام شده در حوزه مهندسی و توسعه یا بهره­برداری (ارائه تصوير قرارداد الزامي است). ‌

۲- اعلام ۲ مورد رضایت از کارهای مرتبط با موضوع مناقصه.

۳-تنها اشخاص حقوقی حق شرکت در مناقصه را دارا می باشند.

۴- ارائه تائیدیه صلاحیت ایمنی از وزارت کار و امور اجتماعی.

مبلغ و نوع سپرده شرکت در مناقصه: پيشنهاد دهنده مكلف است مبلغ ۶۸۲٫۰۸۷٫۹۴۵ ریال به صورت ضمانتنامه بانكي يا واريز نقدي به حساب شماره ۵-۴۰۲۵۳۷-۴۰-۸۶۹ نزد بانك سامان شعبه ستارخان كد ۸۶۹ به نام شركت آب و فاضلاب منطقه ۵ شهر تهران دریافت و تصویر ضمانتنامه را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در پاکت (الف) بارگذاری و ثبت نماید و اصل ضمانتنامه موصوف را تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مورخ ۳۰/۰۹/۱۴۰۰ به دبیرخانه این شرکت تسلیم نماید.

مهلت و محل تحویل اسناد مناقصه: شرکت کننده در مناقصه می‌بایست کلیه مدارک مربوط به پاکات (الف،ب،ج) را حداكثر تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مورخ ۳۰/۰۹/۱۴۰۰ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir بارگذاری و ثبت نماید.

تاريخ گشايش پيشنهادها: ساعت ۰۸:۳۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۰۱/۱۰/۱۴۰۰ در محل دفتر قراردادها واقع در بزرگراه نواب صفوی، ‌تقاطـع خيابـان امام خميني(ره)، ضلع جنوب شرقي، طبقه سوم خواهد بود.

ـ به پيشنهادهاي فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پيشنهاداتي كه بعد از انقضاء ‌مدت مقرر واصل شود، مطلقاً ترتيب اثر داده نخواهد شد.

ـ هزينه درج آگهي در دو نوبت به عهده مناقصه­گزار مي‌باشد.

ـ ساير اطلاعات و جزئيات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است.

زمان اعتبار پيشنهاد قيمت مناقصه‌گران تا تاریخ ۰۱/۰۱/۱۴۰۱ مي­باشد.

داوطلبان میتوانند جهت دریافت اسناد مناقصه از روز چهارشنبه مورخ ۱۰/۰۹/۱۴۰۰ تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۲۰/۰۹/۱۴۰۰ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir اقدام نمایند.

نشاني سايت اينترنتي‌: t5ww.tpww.ir

نشاني سايت ملي مناقصات:http://iets.mporg.ir

نشاني سايت شركت مهندسي آب وفاضلاب كشور: http:tender.nww.ir

نشاني سايت سامانه كشوري نظارت بر مناقصات: http://tender.bazresi.ir