۳۴۴۲ مناقصه – شرکت پتروشیمی پردیس – خدمات مهندسی مشاور برای پروژه‌های مهندسی پتروشیمی پردیس

   فراخوان عمومی شناسایی پیمانکار و دعوت به مناقصه   شرکت پتروشیمی پردیس در نظر دارد موضوعات ذیل را از طریق مناقصه عمومی به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید. لذا از کلیه شرکت‌های متقاضی دعوت می‌گردد حداکثر از تاریخ درج آگهی لغایت ۱۶/۱۱/۱۴۰۰ نسبت به ثبت‌نام در سامانه برگزاری الکترونیک معاملات شرکت پتروشیمی پردیس به […]

 

 فراخوان عمومی شناسایی پیمانکار و دعوت به مناقصه

 

شرکت پتروشیمی پردیس در نظر دارد موضوعات ذیل را از طریق مناقصه عمومی به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید. لذا از کلیه شرکت‌های متقاضی دعوت می‌گردد حداکثر از تاریخ درج آگهی لغایت ۱۶/۱۱/۱۴۰۰ نسبت به ثبت‌نام در سامانه برگزاری الکترونیک معاملات شرکت پتروشیمی پردیس به آدرس https://tender.paupc.ir و دریافت نام کاربری و رمز عبور اقدام نمایند. دریافت فرم ارزیابی کیفی و تکمیل فرم‌ها و ارائه کلیه مستندات مورد نیاز از طریق سامانه مذکور انجام خواهد شد.

الف) موضوع مناقصه:

استفاده از خدمات مهندسی مشاور برای پروژه‌های مهندسی پتروشیمی پردیس به شماره ۷۲۹/PPC-1400

ب) نشانی مناقصه‌گزار: عسلویه، منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس، محدوده طرح‌هاي پتروشيمي، مجتمع پتروشیمی پردیس .

 لازم به توضیح اینکه پس از بررسی‌های لازم، از متقاضیانی که واجد شرایط شناخته شوند (کسب حداقل امتیاز لازم از فرم ارزیابی کیفی پیمانکاران) جهت دریافت اسناد مناقصه دعوت به عمل خواهد آمد و ارسال مدارک هیچ‌گونه حقی جهت شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد.

متقاضیان می‌توانند در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۸-۳۷۳۲۳۳۰۵-۰۷۷ داخلی ۲۰۲۱ و۲۰۲۸ و۲۰۲۳ (امور حقوقی و قراردادها) تماس حاصل نمایند.

 

 

 روابط عمومی

                         شرکت پتروشیمی پردیس