۲۴۶۶ مناقصه – موسسه تحقيقات واكسن و سرم سازی رازی- قرارداد خرید کارتن

آگهي مناقصه عمومي دو مرحله‌اي شماره ۳۴/۹۷ نوبت دوم موسسه تحقيقات واكسن و سرم سازي رازي در نظر دارد قــرارداد خريد كارتن خود را از طريق مناقصه عمومي به اشخاص حقوقی با شرایط ذیل برگزار نماید. ۱-آدرس مناقصه‌گزار و محل برگزاري مناقصه: استان البرز –کرج-  حصارک – سه راه پست خانه – موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی. اتاق جلسات امور قراردادها و دبیرخانه‌ی […]

آگهي مناقصه عمومي دو مرحله‌اي شماره ۳۴/۹۷

نوبت دوم

موسسه تحقيقات واكسن و سرم سازي رازي در نظر دارد قــرارداد خريد كارتن خود را از طريق مناقصه عمومي به اشخاص حقوقی با شرایط ذیل برگزار نماید.

۱-آدرس مناقصه‌گزار و محل برگزاري مناقصهاستان البرز کرج-  حصارک  سه راه پست خانه – موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی. اتاق جلسات امور قراردادها و دبیرخانه‌ی کمیسیون معاملات می‌باشد.

۲-شماره تلفن موسسه : ۳۴۵۷۰۰۳۸ الی ۴۶ و ۳۵۵۵۲۱۹۴ -۰۲۶ داخلی ۲۴۴۶

۳-موضوع مناقصه: قــرارداد خريد كارتن

۴-تضمين شركت در مناقصه به صورت ضمانت‌نامه بانكي يا چك بانكي تضمين شده به مبلغ۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال مي‌باشد.

۵-مهلت دریافت اسناد مناقصه: از مورخ ۲۵/۰۴/۹۷ روز دوشنبه لغایت مورخ ۱۳/۰۵/۹۷ روز شنبه می‌باشد.

۶-مهلت تحویل اسناد مناقصه به دبیرخانه کمیسیون معاملات : از ساعت ۹ صبح لغايت ۱۶ بعد از ظهر از زمان درج آگهي در روزنامه، تا پايان وقت اداري مورخ ۱۳/۰۵/۱۳۹۷ روز شنبه می‌باشد.

۷-زمان بازگشایی پاکت در مرحله‌ی اول مناقصه : مورخ  ۱۴/۰۵/۱۳۹۷ روز یکشنبه ساعت۱۱:۰۰ می‌باشد.

۸-زمان بازگشایی پاکت در مرحله‌ی دوم مناقصه : مورخ  ۲۱/۰۵/۱۳۹۷ روز یکشنبه ساعت۱۱:۰۰ می‌باشد

توجه: متقاضيان مي‌توانند جهت دريافت اسناد مناقصه به آدرس www.rvsri.ac.ir و يا http://iets.mporg.ir مراجعه نمايند. در صورت  عدم موفقيت در دسترسي به آدرس مذكور مي‌توانند در ساعات اداري به جزء ايام تعطيل به دبيرخانه كميسيون معاملات موسسه تحقيقات واكسن و سرم سازي رازي مراجعه و با همراه داشتن يك دستگاه فلش نسبت به دريافت اسناد مناقصه اقدام نمايند.