۲۴۷۰ مناقصه -شركت آب و فاضلاب شهرها و شهرك‌های غرب تهران- تهیه لوله و اجرای بخشی از شبکه خطوط اصلی و نیمه اصلی فاضلاب محدوده شهر شهریار

                                                            آگهی تجدید فراخوان ارزيابي كيفي و فروش اسناد مناقصه عمومی یک مرحله‌ای                                                                                                                                 (۷ت/۲۹ت/۹۷) – نوبت دوم شركت آب و فاضلاب شهرها و شهرك‌هاي غرب تهران در نظر دارد به استناد آيين‌نامه […]

                                                            آگهی تجدید فراخوان ارزيابي كيفي و فروش اسناد مناقصه عمومی یک مرحله‌ای                         

                                                                                                       (۷ت/۲۹ت/۹۷)  نوبت دوم

شركت آب و فاضلاب شهرها و شهرك‌هاي غرب تهران در نظر دارد به استناد آيين‌نامه اجرايي بند (ج) از ماده (۱۲) قانون برگزاري مناقصات مصوب ۱۳۸۳ مجلس شوراي اسلامي و آيين‌نامه اجرايي اصلاح شده ماده واحده قانون اصلاح ماده ۵۶ قانون الحاق موادي به قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت مصوب به شماره ۲۲۶۱۵۷/ت۴۶۷۶۶ه، به منظور اجراي پروژه‌اي مطابق مشخصات ذيل نسبت به انتخاب سرمايه گذار به شرح ذيل اقدام نمايد:

۱-كارفرما: شركت آب و فاضلاب شهرها و شهرکهای غرب تهران به نمایندگی از آبفای استان تهران

۲-دستگاه نظارت: مهندسين مشاور پارس آب تدبير

۳-موضوع مناقصه:تامين مالي، تهيه لوله و اجراي بخشي از شبكه خطوط اصلي و نيمه اصلي فاضلاب محدوده شهر شهريار( به طول ۱۲۱۶۵متر) مطابق مندرجات سند این مناقصه.

۴-ميزان تسهيلات مالي مورد نياز: برآورد اجراي كار ۱۳۱٫۵۰۷٫۲۸۲٫۴۷۶ریال (یکصد و سی و یک میلیارد و پانصد و هفت میلیون و دویست و هشتاد و دو هزار و چهارصد و هفتاد و شش) ریال در سال ۹۷ است كه تسهيلات مورد نياز جهت تأمين اين برآورد با درنظر گرفتن تعديل دوران ساخت مي‌باشد.

۵-دوره احداث: ۱۲ماه

۶-پايه و رشته مورد نیاز: می‌تواند به یکی از دو روش ذیل باشد:

-گروه مشارکت متشکل از یک عضو سرمایه‌گذار حقوقی و یک عضو پیمانکار دارای صلاحیت پیمانکاری حداقل پایه۴ رسته آب ازسازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور(با ظرفیت کاری و ریالی آزاد).

-پیمانکار دارای صلاحیت پیمانکاری حداقل پایه۴ رسته آب از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور(با ظرفیت کاری وریالی آزاد) که وظیفه سرمایه‌گذاری را نیز بر عهده دارد.

۷-مناقصه‌گران بايستي مطابق با بخشنامه شماره ۳۰۵۹۳/۹۴ مورخ ۰۵/۰۳/۱۳۹۴ و دستورالعمل شماره ۶۹۴۳۲ مورخ ۳۰/۰۴/۹۴ داراي ظرفيت كاري و ريالي مناسب باشند.

۸-شرايط كلي: بازپرداخت اصل و سود تسهيلات توسط سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور تضمين خواهد شد. شروع بازپرداخت تسهيلات ۶ ماه پس از تحويل موقت پروژه و مدت بازپرداخت سود و اصل تسهيلات به مدت پنج سال با اقساط شش ماهه مي باشد. محاسبه سود و بازپرداخت تسهيلات در چارچوب قانون عمليات بانكي بدون ربا مصوب ۱۳۶۲ با رعايت عقود اسلامي مندرج در آن خواهد بود.

نرخ سود مورد انتظار توسط تامين كننده منابع مالي پيشنهاد مي شود (تا سقف سود اوراق مشاركت سال ۱۳۹۷) و تامين كننده مي‌بايست اسنادي دال بر توانايي تامين مالي تسهيلات تعهد شده كه مورد قبول دستگاه اجرايي باشد، ارائه نمايد. در ضمن مناقصه‌گران ملزم به ارائه تضمين شركت در فرایند ارجاع کار به يكي از حالات ذيل مطابق نمونه پيوست آيين‌نامه فوق‌الذكر به مبلغ ۵٫۴۴۵٫۲۲۰٫۰۰۰ ريال(پنج میلیارد و چهارصد و چهل و پنج میلیون و دویست و بیست هزار ريال) مطابق آیین‌نامه تضمین برای معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت۵۰۶۵۹ ه و به شرح ذیل مي‌باشد:

الف) ضمانتنامه بانكي صادره از يكي از بانكهاي دولتي يا ضمانت نامه‌هاي صادره از سوي موسسات اعتباري غير بانكي كه داراي مجوز فعاليت از سوي بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران هستند به نام شركت آب و فاضلاب استان تهران.

ب) اصل فيش واريز وجه نقد به حساب شـمـاره ۴۰۰۱۰۵۱۴۰۷۱۴۵۸۸۱ نزد بانك ملي شعبه مرکزی بنام شركت آب و فاضلاب استان تهران

پ) ضمانت‌نامه صادره توسط موسسات بيمه‌گر داراي مجوز لازم براي فعاليت و صدور ضمانت‌نامه از سوي بيمه مركزي ايران.

ج) اوراق مشارکت بي‌نام تضمين شده بانك‌ها و دولت با قابليت باز خريد قبل از سر رسيد (موضوع قانون نحوه انتشار اوراق مشاركت) به ارزش معادل مبلغ فوق‌الذکر

چ) وثيقه ملكي معادل هشتاد و پنج درصد ارزش كارشناسي رسمي آن.

ح) ضمانت نامه‌هاي صادره توسط صندوق‌هاي ضمانت دولتي كه به موجب قانون تاسيس شده يا مي‌شوند و طبق اساسنامه فعاليت مي‌نمايند.

تبصره : به پیشنهادهایی که فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر ، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۹-مدارک مورد نیاز جهت خرید اسناد : الف  معرفی‌نامه  مشتمل بر ذکر ۱) شماره اقتصادی ۲) شماره ثبت ۳)کدپستی ۱۰ رقمی۴) شماره نمابر  ۵ فیش بانکی به مبلغ ۱٫۵۰۰٫۰۰۰(یک میلیون و پانصد هزار) ریال به حساب شماره ۱- ۶۰۰۰۰۰۰۰ -۴-۱۱۷ نزد بانک سینا شعبه اکباتان به نام شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرکهای غرب تهران

۱۰-مهلت و محل دریافت اسناد : متقاضیان شرکت در مناقصه می‌توانند حداکثر تا پایان ساعت اداری روز یکشنبه مورخ  ۷/۵/۹۷  با مدارک مندرج در بند  ۹به شرکت آبفای شهرها و شهرکهای غرب تهران به نشانی کیلومتر ۷ جاده مخصوص کرج، تهرانسر مرکزی، میدان کمال الملک، کوچه شهید علیرضا راسخ مهر، دبیرخانه مرکزی مراجعه و نسبت به دریافت اسناد اقدام نمایند. 

۱۱-مهلت و محل تحویل پیشنهاد مناقصه‌گران می‌بایست پاکات پیشنهادی خود را حداکثر تا ساعت ۱۳روز یکشنبه مورخ ۲۱/۵/۹۷ به دبیرخانه مرکزی شرکت آبفای شهرها و شهرکهای غرب تهران در قبال اخذ رسید تحویل نمایند.

۱۲-مهلت و محل گشایش پاکات پیشنهادی: ساعت ۱۰ روز دوشنبه مورخ ۲۲/۵/۹۷ در ذیحسابی آبفای استان تهران به نشانی تهران خیابان فاطمی نبش خیابان حجاب، تشکیل خواهد شد.

 ۱۳-به پیشنهادات فاقد امضا ، مشروط ، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از مدت مقرر این آگهی واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد .

 نشانی‌های سایت اینترنتی (http://tender.bazresi.ir) ,(http://tender.nww.co.ir),(http://iets.mporg.ir)    

                                                                                                                                                                                                      

      روابط عمومی شرکت  آب و فاضلاب شهرها و شهرکهای غرب تهران