۲۴۹۵ مناقصه – شهرداری زاهدان- واگذاری امورات رفع سد معبر منطقه یک

آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای نوبت اول شهرداری زاهدان در نظر دارد نسبت به شناسایی پیمانکار ذیصلاح جهت «واگذاری امورات رفع سد معبر منطقه یک» از طریق برگزاری تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای اقدام نماید. از کلیه پیمانکاران دارای گواهینامه صلاحیت معتبر از اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی در زمینه رفع […]

آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

نوبت اول

شهرداری زاهدان در نظر دارد نسبت به شناسایی پیمانکار ذیصلاح جهت «واگذاری امورات رفع سد معبر منطقه یک» از طریق برگزاری تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای اقدام نماید. از کلیه پیمانکاران دارای گواهینامه صلاحیت معتبر از اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی در زمینه رفع سد معبر دعوت می‌شود از تاریخ ۳۰/۰۵/۹۷ تا ۰۷/۰۶/۹۷ درخواست کتبی خود را جهت دریافت اسناد ارسال نمایند.

کارفرما و دستگاه مناقصه‌گزار: شهرداری زاهدان به نشانی زاهدان- خیابان آزادی

موضوع: واگذاری امورات رفع سد معبر منطقه یک

مدت انجام خدمات: دوازده (۱۲) ماه شمسی می‌باشد.

برآورد اولیه: بالغ بر سه میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون ریال می‌باشد.

شرح و مقدار کار: اجرای تمامی امورات مربوط به رفع سد معبر براساس تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداریها

واحد انجام کار قرارداد براساس مترمربع می‌باشد و مجموع حجم کار قرارداد به میزان ۲۸/۵۲۹۲۱ مترمربع است، که می‌بایست روزانه نیروهای اجرایی پیمانکار با استفاده از یک دستگاه خودرو در دو شیفت کاری صبح و بعد از ظهر (براساس نظر کارفرما) در تمام طول مدت قرارداد حتی ایام تعطیل مکلف به پاکسازی و رفع سد معابر عمومی می‌باشند.

مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: یکصد و نود میلیون ریال می‌باشد که باید به صورت ضمانت‌نامه معتبر بانکی به نفع کارفرما (مطابق کاربرگ شماره یک پیوست اسناد مناقصه) یا واریز وجه نقد به حساب سپرده شهرداری به شماره ۳۱۰۰۰۰۲۹۹۰۰۰۷ نزد بانک ملی شعبه مرکزی زاهدان باشد.

نحوه دریافت اسناد مناقصه: پس از واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره ۰۱۰۳۷۳۸۰۳۷۰۰۸ بانک ملی به نام درآمد شهرداری زاهدان و با درخواست کتبی به مدیریت حقوقی و قراردادهای شهرداری زاهدان و درج پست الکترونیک در نامه درخواست، به یکی از صورت‌های زیر، از تاریخ ۳۰/۰۵/۱۳۹۷ تا ۰۷/۰۶/۱۳۹۷ اسناد تحویل می‌شود:

۱-از طریق پست الکترونیکی، اسناد به صورت فایل pdf برای متقاضی ارسال می‌شود.

۲-مراجعه حضوری متقاضی به نشانی زاهدان- خیابان امیرالمومنین- مجتمع طبقاتی سعدی- واحد مدیریت حقوقی و امور قراردادها، اسناد در قالب لوح فشرده ارائه می‌گردد. (پاسخگویی به سوالات و ابهامات نیز در همین محل انجام می‌گیرد) تلفن: ۳۳۲۳۹۷۳۹- ۰۵۴

زمان و مکان تحویل اسناد تکمیل و لاک و مهر شده:

تا ساعت ۹:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۷/۰۶/۱۳۹۷به دبیرخانه شهرداری مرکز زاهدان واقع در خیابان آزادی تحویل گردد.

زمان و مکان بازگشایی پاکات:‌

پاکات ارسالی روز ‌شنبه ۱۷/۰۶/۱۳۹۷ راس ساعت ۱۱:۰۰ در کمیسیون مناقصه باز و خوانده می‌شود، حضور یک نفر نماینده از طرف هر یک از پیشنهاددهندگان در جلسه افتتاح و قرائت پیشنهادهای مالی آزاد است. محل تشکیل کمیسیون مناقصه دفتر معاون خدمات شهری واقع در خیابان امیرالمومنین پارکینگ طبقاتی سعدی می‌باشد.

 

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری زاهدان