۲۴۹۵ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران- خرید ۲۵۰ دستگاه دکل

  آگهی مناقصه   شماره ۱۸/۹۷ س   شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد ۲۵۰ دستگاه دکل خود را از طریق مناقصه عام دو مرحله­‌ای و بر اساس شرایط و طرح قرارداد موجود از شرکت­های داخلی واجد شرایط خریداری نماید.   لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌­توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت ۷/۶/۹۷ با […]

 

آگهی مناقصه

 

شماره ۱۸/۹۷ س

 

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد ۲۵۰ دستگاه دکل خود را از طریق مناقصه عام دو مرحله­‌ای و بر اساس شرایط و طرح قرارداد موجود از شرکت­های داخلی واجد شرایط خریداری نماید.

 

لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌­توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت ۷/۶/۹۷ با در دست داشتن معرفی نامه، کارت ملی و رسید بانکی (مبنی بر واریز مبلغ ۴۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت شعبه ظفر به نام شرکت ارتباطات سیار ایران و شناسه واریز ۱۷۰۰۰۹۶۱۵۲۱۰۲۹۷) در ساعات اداری به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، طبقه سوم، واحد ۸ مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت نموده و پس از بررسی، اسناد مزبور را مهر و امضاء نموده و به ضمیمه پیشنهاد خود، حداکثر تا ساعت ۱۴ روز شنبه مورخ ۱۷/۶/۹۷ به نشانی فوق الذکر تحویل نمایند. کمیسیون معاملات در تاریخ ۱۸/۶/۹۷ راس ساعت ۱۴  در طبقه ۴ واحد ۱ برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات ارائه شده تصمیم گیری خواهد نمود.

 

لازم به ذکر است هر یک از شرکت­های حاضر در مناقصه بایستی به سایت تامین کنندگان همراه اول به نشانی “www.mci.ir/tamin” مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک خود در این سایت اقدام کنند.

 

ضمناً این مناقصه در چهار بخش برگزار می­‌شود که مبالغ تضمین شرکت در مناقصه به ترتیب معادل۱٫۲۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال، ۲٫۲۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال ۱٫۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال ۱٫۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال می­‌باشند که بایستی به صورت ضمانت نامه بانکی ارائه گردند. سایر موارد در اسناد مناقصه درج گردیده است. مناقصه‌گران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۱۷۱۳۹۰۱  – ۸۱۷۱۲۷۳۵ -۸۱۷۱۲۵۱۰ تماس حاصل نمایند.                                                                                                     اداره کل خرید شرکت ارتباطات سیار ایران