۲۵۱۹ مناقصه -شرکت عمران و مسکن شمال- تهیه مصالح و اجرای عملیات دیوارچینی

آگهی مناقصه   شرکت عمران و مسکن شمال در نظر دارد به منظور تهیه مصالح و اجرای عملیات دیوار چینی پروژه مالکیت زمانی بابلسر واقع در بابلسر – نبش پارکینگ ۶ را در ظرف مدت ۵/۴ ماه از طریق منـــاقصه عمومی به پیمانکاران واجد شــــرایط واگذار نماید لذا متقاضـیان می‌توانند با توجه به توضیحات مشروحه ذیل […]

آگهی مناقصه 

 شرکت عمران و مسکن شمال در نظر دارد به منظور تهیه مصالح و اجرای عملیات دیوار چینی پروژه مالکیت زمانی بابلسر واقع در بابلسر نبش پارکینگ ۶ را در ظرف مدت ۵/۴ ماه از طریق منـــاقصه عمومی به پیمانکاران واجد شــــرایط واگذار نماید لذا متقاضـیان می‌توانند با توجه به توضیحات مشروحه ذیل همه روزه بجز ایام تعطیل در ساعات اداری جهت دریافت اسناد مناقصه مربوطه به دفتر مرکزی این شرکت واقع در چالوس شهرک توریستی نمک آبرود شرکت عمران و مسکن شمال مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  ۰۱۱۵۸۵۷۲۳۲۳ تماس حاصل نمایند.

– پاکت‌های پیشنهادی الف و ب و ج مناقصه مربوطه در ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۸/۷/۹۷ بازگشایی خواهد شد لذا پیشنهاد دهندگان حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۶/۷/۹۷ مهلت دارند نسبت به تحویل پاکتهای پیشنهادی اقدام نمایند.

– بعد از بازگشایی پاکت نتیجه نهایی پس از طی تشریفات قانونی (بررسی کمیسیون و تأیید هیات مدیره) حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز اعلام خواهد شد.

– پیشنهاد دهندگان می‌بایست برای شرکت در مناقصه مبلغ ۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال را به عنوان سپرده شرکت در مناقصه به حساب اعلام شده در اسناد مناقصه به نام شرکت عمران و مسکن شمال واریز نموده یا معادل آن ضمانتنامه بانکی تحویل نمایند.

– شرکت مجاز خواهد بود تا ۲۵% از حجم کار مناقصه مربوط را کسر یا اضافه نماید.

– پیشنهاد دهندگان می توانند در محل بازگشایی پاکتهای مناقصه مربوطه حضور داشته باشند.

– از هر پرداختی به پیمانکار۱۰% بعنوان‌ حسن‌ انجام‌ كار كسرخواهد شد.

– کلیه پرداختیها بصورت ۵۰% نقد و ۵۰% تهاتر بوده که با املاک در دست فروش کارفرما (شرکت عمران و مسکن شمال) صورت می‌پذیرد.

– به هنگام انعقاد قراداد برای برنده مناقصه مربوطه پیش پرداخت در نظر گرفته نمی‌شود.

– پرداخت کلیه کسورات قانونی به عهده پیشنهاد دهندگان می باشد.

– به پیشنهادهای مبهم، فاقد تضمین، بالاتر از قیمت برآورد فنی و آنهایی که بعد از موعد مقرر واصل گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

– شرکت عمران و مسکن شمال در رد یا قبول هر یک یا تمام پیشنهادها بدون آنکه نیاز به ذکر دلیل باشد مختار است.

سایر شرایط مناقصه که باید مورد توجه متقاضیان قرار گیرد در اسناد مناقصه مربوطه قید گردیده است. 

شرکت عمران مسکن شمال (سهامی خاص)