۲۵۲۹ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی- نصب انشعابات آب و فاضلاب،

آگهی تجدید مناقصه عمومی نوبت اول شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه به شرح ذیل از طریق آگهی عمومی اقدام نماید. لذا کلیه مناقصه‌گران واجد شرایط می‌توانند به دو شیوه ذیل اسناد مناقصه را دریافت نمایند:‌ موضوع مناقصه مبلغ برآورد اولیه (ریال) مدت اجرا (ماه) تضمین شرکت در […]

آگهی تجدید مناقصه عمومی

نوبت اول

شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه به شرح ذیل از طریق آگهی عمومی اقدام نماید. لذا کلیه مناقصه‌گران واجد شرایط می‌توانند به دو شیوه ذیل اسناد مناقصه را دریافت نمایند:‌

موضوع مناقصه

مبلغ برآورد اولیه (ریال)

مدت اجرا (ماه)

تضمین شرکت در مناقصه (ریال)

قیمت اسناد مناقصه (ریال)

محل تامین اعتبار

نصب انشعابات آب و فاضلاب، اجرای خطوط، جمع کننده فرعی و منهولهای فاضلاب در نقاط مختلف شهر نقده  

۴٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۱۲

۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۵۰۰٫۰۰۰

 

جاری

 

۱) از تاریخ ۱۴/۰۷/۱۳۹۷ لغایت ۱۹/۰۷/۱۳۹۷ با ارائه معرفی‌نامه کتبی و رسید واریز مبلغ مندرج در جدول فوق به حساب جاری سیبا شماره ۰۱۰۵۷۱۹۷۷۴۰۰۵ نزد بانک ملی، اسناد مناقصه را از نشانی: ارومیه چهارراه مخابرات شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی دفتر قراردادها اخذ و پس از تکمیل عودت نمایند. و برای کسب اطلاعات بیشتر در ارومیه با شماره ۰۴۴۳۱۹۴۵۳۷۱ (دفتر قراردادها) تماس حاصل فرمایند.  

۲) واریز مبلغ مندرج در جدول فوق به حساب جاری سیبا شماره ۰۱۰۵۷۱۹۷۷۴۰۰۵ نزد بانک ملی و دریافت اسناد در بازه زمانی تعیین شده در بند یک از پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات به آدرس http://iets.mporg.ir .

با توجه به احتمال نیاز به مکاتبات و یا اصلاحیه‌های بعدی در خصوص اسناد مناقصه و غیره الزامی است مناقصه‌گر به هنگام دریافت اسناد از سایت اینترنتی نسبت به ثبت مشخصات مورد نیاز: ۱- عنوان مناقصه ۲-نام شرکت ۳- مدیرعامل ۴-پست الکترونیکی ۵- شماره تلفن، فکس، همراه ۶- آدرس، در سایت اقدام و فیش واریزی از بابت خرید اسناد را حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از پایان زمان فروش اعلام شده با درج مشخصات بالا بر روی فیش به مسئول مناقصه تحویل و یا به شماره ۰۴۴۳۱۹۴۵۳۷۶ فکس نمایند.

بدیهی است در صورت عدم اطلاع رسانی به کارفرما و همچنین عدم تحویل فیش امکان مکاتبه با مناقصه‌گر مقدور نبوده و مسئولیت ناشی از عدم دریافت اصلاحیه‌های احتمالی اسناد به عهده مناقصه‌گر خواهد بود. همچنین فیش‌های واریزی خارج از بازه زمانی تعیین شده، قابل قبول نبوده و در لیست مناقصه‌گران قرار نخواهد گرفت.

ضمناً مناقصه‌گران باید فیش واریزی را روز تحویل اسناد به مسئول مناقصه تحویل دهند.

آخرین مهلت تسلیم پیشنهادها ساعت ۱۰:۰۰ صبح مورخ ۰۵/۰۸/۱۳۹۷ محل ارومیه، چهارراه مخابرات، شرکت آب و فاضلاب آذربایجانغربی دفتر قراردادها می‌باشد.

بازگشایی پاکات مناقصه راس ساعت ۱۱:۰۰ مورخه ۰۵/۰۸/۱۳۹۷ خواهد بود.

هزینه چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه می‌باشد.

انتشار نوبت اول:‌ ۱۴/۰۷/۱۳۹۷

انتشار نوبت دوم:‌ ۱۶/۰۷/۱۳۹۷ 

شرکت آب و فاضلاب آذربایجانغربی (سهامی خاص)