۲۵۳۰ مزایده – پست بانک ایران- فروش املاک

آگهی مزایده فروش املاک به شماره ۱-۹۷/۱۱۵۰  (مدیریت شعب استان البرز) پست بانک ایران در نظر دارد تعداد ۲ رقبه املاک خود را از طریق مزایده عمومی و با جزییات مندرج در اسناد مزایده با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir ) با شماره مزایده ۱-۹۷/۱۱۵۰ و شماره سیستمی ۲۰۰۹۷۱۶۵۴۰۰۰۰۰۱ بصورت الکترونیکی به فروش […]

آگهی مزایده

فروش املاک به شماره ۱-۹۷/۱۱۵۰

 (مدیریت شعب استان البرز)

پست بانک ایران در نظر دارد تعداد ۲ رقبه املاک خود را از طریق مزایده عمومی و با جزییات مندرج در اسناد مزایده با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir ) با شماره مزایده ۱-۹۷/۱۱۵۰ و شماره سیستمی ۲۰۰۹۷۱۶۵۴۰۰۰۰۰۱ بصورت الکترونیکی به فروش برساند.

تاریخ انتشار: ۱۵/۰۷/۹۷

مهلت دریافت اسناد مزایده: حداکثر ساعت ۱۴ روز پنجشنبه مورخ ۲۶/۰۷/۹۷

مهلت ارسال پیشنهاد: حداکثر ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۰۹/۰۸/۹۷

تاریخ بازگشایی: روز یکشنبه ۱۳/۰۸/۹۷ ساعت ۹ صبح

تاریخ اعلام برنده: ۱۴/۰۸/۹۷ ساعت ۱۰:۳۰ صبح

ضمناً رعایت موارد ذیل الزامی است.

۱-برگزاری مزایده صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می‌باشد. کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل دریافت اسناد مزایده، پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده‌گران محترم از این طریق امکان‌پذیر می‌باشد.

متقاضیان شرکت در مزایده می‌بایست مبلغ ۱۵۰٫۰۰۰ ریال بابت خرید اسناد مزایده به حساب شماره ۳۵۵۱۲۰۱۰۰۲۳۸۷۲۰۰۰۰۰۱ پست بانک نزد شعبه مرکزی کرج کد ۳۵۵۱ واریز و اصل فیش واریزی را حداکثر تا ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۰۹/۰۸/۹۷ تحویل دبیرخانه کمیسیون معاملات واقع در آدرس ذیل نمایند و اسکن فیش واریزی به همراه سایر مدارک و مستندات توسط متقاضی شرکت در مزایده در سامانه بارگذاری گردد.

متقاضیان شرکت در مزایده می‌بایست سپرده شرکت در مزایده معادل ۵ % قیمت پایه عرضه شده در مزایده به حساب شماره ۳۵۵۱۲۰۱۰۰۲۳۸۷۲۰۰۰۰۰۱ پست بانک نزد شعبه مرکزی کرج کد ۳۵۵۱ واریز و اصل فیش واریزی را حداکثر تا ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۰۹/۰۸/۹۷ تحویل دبیرخانه کمیسیون معاملات واقع در آدرس ذیل نمایند و اسکن فیش واریزی به همراه سایر مدارک و مستندات توسط متقاضی شرکت در مزایده در سامانه بارگذاری گردد.

اطلاعات تماس دستگاه مزایده‌گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مزایده و ارائه پاکت‌های الف: به آدرس کرج چهارراه مصباح ساختمان مدیریت شعب پست بانک استان البرز و تلفن:‌ ۰۲۶۳۲۲۵۱۱۱۱- ۰۲۶۳۲۲۵۱۷۱۸- ۰۲۶۳۲۲۵۰۰۰۶ و ۰۲۶۳۲۲۵۰۰۰۷

۲-هزینه آگهی مزایده و کارشناسی بر عهده برنده مزایده می‌باشد.

۳-وجه دریافتی بابت خرید اسناد مزایده مسترد نمی‌گردد.

۴- همچنین نحوه دریافت ثمن معامله پس از اعلام برندگی و همزمان با انعقاد قرارداد به شرح ذیل می‌باشد.

الف) اولویت نقد (صد در صد نقد)

ب) ۲۰ % نقد الباقی اقساط ۳۶ ماه با احتساب سود ۱۸ % مصوب شورای پول و اعتبار

۵- مدارک دریافتی به عنوان پیشینه نزد پست بانک باقی می‌ماند.

۶- کلیه املاک با وضع موجود به فروش می‌رسند و در صورت داشتن متصرف، تخلیه بعهده خریدار می‌باشد.

۷-علاقمندان به شرکت در مزایده می‌بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی الکترونیکی (توکن) با شماره‌های ذیل تماس حاصل نمایند:

مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه: ۴۱۹۳۴- ۰۲۱

تلفنبانک ۸۴۲۸۴- ۰۲۱

www.postbank.ir 

روابط عمومی