۲۵۳۲ مناقصه – سازمان بنادر و دريانوردی- تامین تجهیزات مبارزه با آلودگی مواد شیمیایی (OPRC-HNS)

آگهی ارزيابي كيفي مناقصه  عمومي دو مرحله‌اي  تأمين تجهيزات مبارزه با آلودگي مواد شيميايي (OPRC-HNS) (( شماره : ۱۱۱۷/ME/97 )) سازمان بنادر و دريانوردی نوبت دوم سازمان بنادر و دريانوردی در نظر دارد تجهيزات مبارزه با آلودگي مواد شيميايي (OPRC-HNS) مورد نياز بنادر تابعه خود را به روش ارزيابي كيفي و از طريق مناقصه عمومي دو مرحله‌اي تأمين نمايد. لذا […]

آگهی ارزيابي كيفي مناقصه  عمومي دو مرحله‌اي

 تأمين تجهيزات مبارزه با آلودگي مواد شيميايي (OPRC-HNS)

(( شماره : ۱۱۱۷/ME/97 ))

سازمان بنادر و دريانوردی

نوبت دوم

سازمان بنادر و دريانوردی در نظر دارد تجهيزات مبارزه با آلودگي مواد شيميايي (OPRC-HNS) مورد نياز بنادر تابعه خود را به روش ارزيابي كيفي و از طريق مناقصه عمومي دو مرحله‌اي تأمين نمايد.

لذا به منظور ارزيابي كيفي تأمين‌كنندگان، از كليه شركت­هاي تأمين كننده داخلی دعوت بعمل مي‌آيد حداكثر تا روز چهارشنبه مورخ ۲۵/۰۷/۱۳۹۷ با مراجعه به سایت IETS.MPORG.IR ، جهت دريافت فايل اسناد و مدارك و فرم‌هاي ارزيابي كيفي، اقدام نمایند.

محل و مهلت تسلیم اسناد و مدارك و فرم‌هاي تكميل شده: دبيرخانه مركزي سازمان بنادر و دريانوردي واقع در طبقه همكف سازمان بنادر و دريانوردي و تا ساعت ۱۵ روز چهارشنبه مورخ ۲۳/۰۸/۱۳۹۷ مي­باشد. تأكيد مي‌گردد در مقابل تحويل اسناد تكميلي رسيد دريافت داريد.

جلسه تشريح اسناد فراخوان ارزيابي كيفي (پرسش و پاسخ) ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۲/۰۸/۱۳۹۷ در محل سالن جلسات سازمان مركزي واقع در طبقه ۱۲ تشكيل شده و حضور نماينده مطلع فني و بازرگاني كليه شركت‌هاي تأمين كننده تجهيزات مذكور كه تمايل به شركت در مناقصه را دارند با دردست داشتن معرفي‌نامه كتبي ضروري مي‌باشد.

هزینه آگهی روزنامه بعهده برنده مناقصه می­باشد.

آدرس و مشخصات آگهي دهنده: تهران  میدان ونک  ابتدای بزرگراه حقانی  بعد از چهارراه جهان كودك  خیابان شهيدي (دیدار جنوبی)  پلاك ۱ – ساختمان سازمان بنادر و دريانوردی

دورنگار :  ۸۸۶۵۱۱۹۱- (۰۲۱)  تلفن: ۸۴۹۳۲۳۸۱ – ۸۴۹۳۲۳۵۱- (۰۲۱)

رایانامه :   این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید“>Technical@pmo.ir