۲۵۳۵ مزایده – اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران- شرکت ورشکسته ترنج طلایی

آگهی تجدید مزایده اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به قائم مقامی قانونی از سوی ورشکسته شرکت ترنج طلائی و تجار ورشکسته مرحوم ناصر آریا نژاد و خانم اعظم اصلانی دره مرادی در نظر دارد نسبت به فروش یکباب کارخانه با مشخصات ذیل در تاریخ شنبه ۳/۹/۹۷ ساعت ۱۰ صبح در محل اداره تصفیه امور ورشکستگی […]

آگهی تجدید مزایده

اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به قائم مقامی قانونی از سوی ورشکسته شرکت ترنج طلائی و تجار ورشکسته مرحوم ناصر آریا نژاد و خانم اعظم اصلانی دره مرادی در نظر دارد نسبت به فروش یکباب کارخانه با مشخصات ذیل در تاریخ شنبه ۳/۹/۹۷ ساعت ۱۰ صبح در محل اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به نشانی: خیابان سپهبد قرنی، خیابان سمیه مجتمع قضایی شهید بهشتی طبقه ۷ اقدام نماید.

مشخصات ملک و محل آن:

عبارت است از: یک قطعه زمین مشتمل بر کارگاه به مساحت ۶۰۴۴ مترمربع به شماره ۱۹۶ مجزی شده از پلاک ۷ باقیمانده واقع در قریه طالم سه‌شنبه سنگ اصلی یک بخش ۱۲ گیلان متعلق به شرکت فرش دستباف ترنج طلایی و دارای کاربری اداری است شامل اسکلت سوله در دو طبقه همکف شامل : آشپزخانه، سالن نهار خوری و سرویس‌های بهداشتی است طبقه اول قسمت اداری است، مساحت هر طبقه حدود ۱۲۵ مترمربع و مجموعاً ۲۵۰ مترمربع می‌باشد سالن تولید چسبیده به قسمت شمالی ساختمان اداری، انبار در چهار قسمت به مساحت حدود ۱۳۶و۵۸ و۴۸ و۳۴ مترمربع و دارای چاه آب و برق ۳ فاز ۲۵ آمپر که براساس نظریه کارشناس رسمی دادگستری به مبلغ  ۳٫۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰ ارزیابی گردیده.

شرایط مزایده:

۱-فروش نقدی است و هزینه‌ها مربوط به مورد مزایده (به جز مالیات نقل و انتقال و سایر دیون آن که به عهده فروشنده است) بالمناصفه به عهده طرفین است.

۲-پیشنهاد دهندگان باید قبلاً ۵% قیمت پایه مزایده را به حساب جاری شماره ۰۱۰۸۰۷۳۳۹۰۰۰۴ ورشکستگان اداره تصفیه نزد بانک ملی ایران شعبه وزارت دادگستری کد ۵۷۷ واریز و فیش مربوطه را ضمیمه پیشنهاد خود نمایند.

۳-پیشنهادات باید در پاکت لاک و مهر شده و با ذکر جمله مزایده کارخانه متعلق به ورشکسته ترنج طلائی همراه با مشخصات کامل و محل اقامت پیشنهاد دهنده در روی پاکت تا قبل از ساعت ۹ صبح روز ( شنبه ۳/۹/۹۷ ) به دبیرخانه اداره تصفیه تسلیم گردد.

۴ پیشنهادات در ساعت ۱۰ صبح همان روز باز و قرائت خواهد شد و در همان جلسه مزایده بصورت حضوری بعمل خواهد آمد و برنده مزایده شخصی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید. این اداره در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است و به پیشنهادات مبهم، مشروط فاقد سپرده و بر خلاف این آگهی ترتیب اثر داده نخواهد شد .

 ۵ برنده مزایده باید ظرف مدت حداکثر یک ماه از تاریخ مزایده الباقی ثمن معامله را به حساب این اداره واریز و جهت تنظیم سند انتقال قطعی در دفترخانه اسناد رسمی تعیین شده از سوی این اداره حاضر شود.

۶ چنانچه پرداخت بهاء در موعد مقرر انجام نگیرد یا آنکه برنده مزایده حاضر به اجراء تعهد خود نگردد علاوه بر جبران خسارات وارده از محل وجه تودیعی نسبت به فروش مورد مزایده از طریق مزایده مجدد اقدام خواهد شد. متقاضیان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به اداره تصفیه تهران مراجعه نمایند. 

کرمانشاهی- مستشار قضایی شعبه اول و رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران