۲۵۳۸ مزایده – بانک ملی ایران اداره امور شعب استان گیلان- فروش املاک و مستغلات

اگهی مزایده عمومی فروش املاک و مستغلات شماره ۲۰۰۹۷۱۰۶۸۰۰۰۰۰۴   نوبت اول بانک ملی اداره امور شعب استان گیلان در نظر دارد املاک و مستغلات مازاد بر نیاز ان اداره با جزئیات مندرج در اسناد مزایده را از طریق مزایده عمومی خود به شماره ( ۲۰۰۹۷۱۰۶۸۰۰۰۰۰۴ ) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت – ستاد – […]

اگهی مزایده عمومی

فروش املاک و مستغلات شماره ۲۰۰۹۷۱۰۶۸۰۰۰۰۰۴  

نوبت اول

بانک ملی اداره امور شعب استان گیلان در نظر دارد املاک و مستغلات مازاد بر نیاز ان اداره با جزئیات مندرج در اسناد مزایده را از طریق مزایده عمومی خود به شماره ( ۲۰۰۹۷۱۰۶۸۰۰۰۰۰۴ ) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد به صورت الکترونیکی واگذار نماید.

تاریخ انتشار : ۱۰ صبح  ۲۴/۰۷/۱۳۹۷

مهلت دریافت اسناد مزایده : تا ساعت ۱۴ بعد از ظهر ۰۵/۰۸/۱۳۹۷

تاریخ بازدید : طی ساعات ۸ الی ۱۳:۰۰ از ۲۵/۰۷/۱۳۹۷ تا ۰۵/۰۸/۱۳۹۷

مهلت ارسال پیشنهاد : از ساعت ۸ صبح ۲۵/۰۷/۱۳۹۷ تا ۱۵ عصر  ۰۵/۰۸/۱۳۹۷

تاریخ بازگشایی : ساعت ۱۱ صبح ۰۶/۰۸/۱۳۹۷

تاریخ اعلام به برنده : ۱۲ ظهر ۰۶/۰۸/۱۳۹۷

ضمنا رعایت موارد ذیل الزامی است:

۱٫برگزاری مزایده صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد- به آدرس www.setadiran.ir  می‌باشد و کلیه مراحل انجام مزایده شامل «ثبت نام و اخذ راهنمایی جهت دریافت امضای دیجیتال (توکن)، خرید و دریافت اسناد مزایده ، پرداخت ودیعه تضمین شرکت در مزایده، ارسال پیشنهاد قیمت، اطلاع از برنده بودن و پذیرش آن» تنها از طریق این سامانه انجام پذیر خواهد بود.

۲٫کلیه اطلاعات املاک و مستغلات شامل « مشخصات، شرایط و نحوه فروش» در برد اعلان عمومی سامانه مزایده قابل مشاهده و دسترسی است. بازدید از املاک الزامی بوده و کلیه املاک در وضعیت موجود واگذار می‌گردند.

کاربر پاسخگو : حسن پیشنماززاده ۳۳۱۱۳۴۴۸-۰۱۳