۲۵۴۴ مناقصه – شرکت پالایش نفت آبادان- ارائه خدمات تعمیر و نگهداری ماشین آلات و بارگیری، حمل و تخلیه مواد MEE

شماره مجوز  ۳۵۵۸-۹۷ فراخوان مناقصه عمومی نوبت  اول شرکت پالایش نفت آبادان در نظر دارد موضوع تجدید مناقصه شماره ۵۹/۹۶ و مناقصه شماره ۴۱/۹۷ را با مشخصات و شرایط کلی مشروحه ذیل از طریق مناقصه عمومی به شرکتهای واجد شرایط واگذار نماید. ردیف شماره مناقصه موضوع محل اجراء مدت مبلغ برآورد پایه به ریال مبلغ […]

شماره مجوز  ۳۵۵۸-۹۷

فراخوان مناقصه عمومی

نوبت  اول

شرکت پالایش نفت آبادان در نظر دارد موضوع تجدید مناقصه شماره ۵۹/۹۶ و مناقصه شماره ۴۱/۹۷ را با مشخصات و شرایط کلی مشروحه ذیل از طریق مناقصه عمومی به شرکتهای واجد شرایط واگذار نماید.

ردیف

شماره مناقصه

موضوع

محل اجراء

مدت

مبلغ برآورد پایه به ریال

مبلغ ضمانت‌نامه شرکت در مناقصه به ریال

برنامه زمان بندی مراحل مناقصه

۱

۵۹/۹۶ تجدید مناقصه عمومی یک  مرحله‌ای

ارائه خدمات تعمیر و نگهداری ماشین آلات اداره تعمیرات و عملیات حمل و نقل

آبادان

دو سال شمسی

۷۴٫۵۹۲٫۳۴۰٫۸۵۰

۲٫۹۹۲٫۰۰۰٫۰۰۰

الف- آخرین مهلت دریافت اسناد مناقصه : ۱۵ روز پس از تاریخ انتشار آگهی نوبت دوم

ب- آخرین مهلت ارائه پیشنهاد مالی: ۱۵ روز پس از آخرین مهلت دریافت اسناد مناقصه

ج- تاریخ گشایش پیشنهاد مالی شرکتهای تایید شده در ارزیابی کیفی:

روز چهارشنبه ساعت۳۰/۱۶ مورخ ۲۱/۹/۱۳۹۷

۲

۴۱/۹۷  مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

ارائه خدمات بارگیری، حمل و تخلیه حدود ۶۷٫۰۰۰ تن مواد MEE از شرکت شیمی بافت به مخازن پالایشگاه آبادان بوسیله تانکرهای متصل به کشنده به میزان ۶۷٫۰۰۰ تن معادل ۹۰٫۰۰۰ متر مکعب

بندر صادراتی ماهشهر

یکسال

۲۰٫۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۱٫۰۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰

الف- آخرین مهلت دریافت اسناد مناقصه : ۱۵ روز پس از تاریخ انتشار آگهی نوبت دوم

ب- آخرین مهلت ارائه پیشنهاد مالی: ۱۵ روز پس از آخرین مهلت دریافت اسناد مناقصه

ج- تاریخ گشایش پیشنهاد مالی شرکتهای تایید شده در ارزیابی کیفی:

روز چهارشنبه ساعت۰۰/۱۷ مورخ۲۱/۹/۱۳۹۷

 از کلیه شرکتهای واجد شرایط که آمادگی و توانایی انجام  موضوع  مناقصه مذکور را دارند دعوت می شود اسناد استعلام ارزیابی کیفی مناقصه گران (دفترچه شماره یک و معیارهای ارزیابی کیفی) موجود در شبکه اطلاع رسانی این شرکت به نشانی  http:// www.abadan-ref.ir   را دریافت، پس از مطالعه و تکمیل به همراه کلیه مدارک مورد نیاز، اسناد مناقصه مربوطه و پیشنهاد نرخ آن شرکت (منضم به نامه اعلام آمادگی شرکت در هر مناقصه)، وفق برنامه زمان بندی فوق به امور پیمانهای شرکت پالایش نفت آبادان تحویل نمایند. تضمین شرکت در مناقصه به صورت یک یا ترکیبی از ضمانت نامه‌های موضوع بندهای (الف) ، ( ب) ، (پ) ، (ج) ، (چ) ، (ح) ماده ۴ آئین‌نامه تضمین معاملات دولتی اخذ خواهد شد.

 محل دریافت اسناد مناقصه: آبادان جنب درب اصلی پالایشگاه آبادان امور پیمانهای شرکت پالایش نفت آبادان

تکمیل کلیه اطلاعات خواسته شده در فرمهای ارزیابی کیفی مناقصه گران به صورت دقیق و خوانا و ارسال تمامی مدارک و مستندات سوابق کاری و مالی و …. مربوطه به صورت کپی برابر اصل (مصدق شده) که به امضای صاحبان امضاء مجاز رسیده و ممهور به مهر شرکت متقاضی باشد، در پاکت سربسته الزامی است، در صورت عدم تکمیل و ارسال اسناد استعلام ارزیابی کیفی و سایر مدارک فوق الاشاره، صلاحیت شرکت کنندگان قابل بررسی نخواهد بود.

 نحوه ارزیابی کیفی و معیارهای مورد نظر، به شرح مندرج در فرم‌های مربوطه و پیوست اسناد استعلام ارزیابی کیفی مناقصه گران فوق الذکر می‌باشد.

 ارائه مدارک و سوابق مزبور هیچ گونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد و اسناد و مدارک واصله نیز مسترد نمی‌گردد.

شماره تلفن امور پیمانهای شرکت پالایش نفت آبادان : ۵۳۱۸۳۳۳۸-۰۶۱ و شماره فکس جهت ارسال نامه‌های اعلام آمادگی ۵۳۲۶۴۴۷۶-۰۶۱ می‌باشد.

 ضمنا آگهی این شرکت در شبکه اطلاع رسانی شانا به نشانی www.shana.ir و همچنین پایگاه اطلاع رسانی این شرکت به نشانی  http:// www.abadan-ref.ir و نیز پایگاه اطلاع رسانی مناقصات به نشانی IETS.MPORG.IR و سامانه کشوری نظارت بر مناقصات دستگاه‌های اجرایی WWW.TENDER.BAZRESI.IR درج و قابل مشاهده می‌باشد. 

روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان