۲۵۴۴ مزایده – شرکت توسعه ارتباطات رایان تدبیر – فروش تجهیزات فیبرنوری

آگهی مزایده عمومی شرکت توسعه ارتباطات رایان تدبیر (سهامی خاص) نوبت دوم شرکت توسعه ارتباطات رایان تدبیر در نظر دارد تجهیزات فیبرنوری خود را با مشخصات ذیل از طریق مزایده عمومی به فروش برساند. لذا از کلیه داوطلبان حقیقی یا حقوقی دعوت بعمل می‌آید جهت شرکت در مزایده فوق از تاریخ درج آگهی به امور […]

آگهی مزایده عمومی

شرکت توسعه ارتباطات رایان تدبیر (سهامی خاص)

نوبت دوم

شرکت توسعه ارتباطات رایان تدبیر در نظر دارد تجهیزات فیبرنوری خود را با مشخصات ذیل از طریق مزایده عمومی به فروش برساند. لذا از کلیه داوطلبان حقیقی یا حقوقی دعوت بعمل می‌آید جهت شرکت در مزایده فوق از تاریخ درج آگهی به امور مالی این شرکت به نشانی تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی (وزراء) بین کوچه سوم و پنجم پلاک ۳۵، طبقه دوم، واحد ۳ مراجعه نموده و پیشنهادهای کتبی خود را در پاکت‌های دربسته حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۱۵/۰۸/۱۳۹۷ به امور مالی مذکور ارائه و رسید دریافت نمایند.

تلفن تماس ۸۸۷۱۳۴۱۲ و ۸۸۷۱۳۸۷۱

ردیف

عنوان

واحد سنجش

مقدار

۱

میکروداکت ۷ راهه ۴/۷

متر

۱۱۱٫۵۱۱

۲

کابل فیبرنوری میکروکابل ۲۴کر

متر

۹۷٫۷۱۶

۳

کانکتور پلاستیکی ۴/۷ میکروداکت

عدد

۴٫۰۰۰

۴

ENDCAP 7 میلی متر

عدد

۲٫۰۰۰

۵

GAS BLOCK 4/7

عدد

۷۵۰

۶

مفصل فیبرنوری ۲۴ کر

عدد

۳۰۰

۷

پچ پنل فیبرنوری ۲۴ کر

عدد

۱۰۰

۸

پیگتل SC 2 متری

عدد

۳٫۰۰۰

۹

آداپتور S.M/S.C-S.C

عدد

۷۰۰

۱۰

پچ پنل میکروداکت ۷ راهه ۴/۷

عدد

۲۰

لازم بذکر است شرکت در رد یا پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار بوده و هزینه آگهی بر عهده برنده مزایده می‌باشد. بدیهی است به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد همچنین مبلغ ۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال بعنوان سپرده مزایده به شماره حساب ۷۰۷۰۷۱۵۸۹-۱۰۰۲-۱۰-۸۱۰ بانک خاورمیانه توسعه ارتباطات رایان تدبیر واریز و فیش را همراه سایر مدارک ارسال نمایید.

داوطلبان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات فنی تجهیزات فوق به آدرس اینترنتی www.rayantadbir.ir مراجعه نمایند. 

هیئت مدیره شرکت توسعه ارتباطات رایان تدبیر