۲۵۵۵ مزایده – مدیریت بانک کشاورزی استان کردستان- فروش املاک مازاد

آگهی مزایده عمومی مزایده املاک مازاد بانک کشاورزی ۵-۹۷ مدیریت بانک کشاورزی استان کردستان در نظر دارد املاک و مستغلات تحت اختیار خود را از طریق مزایده عمومی و با جزییات مندرج در اسناد مزایده را با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (setadiran.ir) و با شماره مزایده ۵-۹۷ (شماره سیستمی) ۲۰۰۹۷۰۱۱۹۱۰۰۰۰۱ به صورت […]

آگهی مزایده عمومی

مزایده املاک مازاد بانک کشاورزی ۵-۹۷

مدیریت بانک کشاورزی استان کردستان در نظر دارد املاک و مستغلات تحت اختیار خود را از طریق مزایده عمومی و با جزییات مندرج در اسناد مزایده را با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (setadiran.ir) و با شماره مزایده ۵-۹۷ (شماره سیستمی) ۲۰۰۹۷۰۱۱۹۱۰۰۰۰۱ به صورت الکترونیکی به فروش برساند.

تاریخ انتشار ۱۵/۸/۹۷ مهلت دریافت اسناد مزایده: ۱۵/۸/۹۷ (تاریخ و ساعت)۳۰/۱۳ تاریخ بازدید: ۱۵/۸/۹۷

مهلت ارسال پیشنهاد ۲۸/۸/۹۷ (تاریخ و ساعت) ۱۳:۳۰ تاریخ بازگشایی: ۱/۹/۹۷ تاریخ اعلام به برنده: ۳/۹/۹۷

ضمناً رعایت موارد ذیل الزامی است.

۱٫برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده (در صورت وجود هزینه مربوطه)، پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده گران محترم از این طریق امکان پذیر می‌باشد. جهت اطلاعات بیشتر با مدیریت شعب بانک در استان کردستان، شماره ۳۱۸۲۶۱۰۹- ۰۸۷ یا سایر شعب بانک کشاورزی در استان تماس حاصل نمایید.

۲٫کلیه اطلاعات املاک و مستغلات شامل مشخصات، شرایط و نحوه فروش در برد اعلان عمومی سامانه مزایده، قابل مشاهده، بررسی و انتخاب می‌باشد.

۳٫علاقمندان به شرکت در مزایده می‌بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی الکترونیکی (توکن) با شماره‌های ذیل تماس حاصل نمایند:

مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه: ۴۱۹۳۴- ۰۲۱

دایره حقوقی بانک کشاورزی مدیریت استان کردستان