۲۵۶۰ مناقصه – موسسه تحقيقات واكسن و سرم سازی رازی- سرویس، نگهداری، تعمیرات تاسیسات و تجهیزات مکانیکی و الکتریکی

آگهي مناقصه عمومي دو مرحله‌اي شماره ۵۴/۹۷ نوبت دوم موسسه تحقيقات واكسن و سرم سازي رازي در نظر دارد سرويس، نگهداري، تعميرات تاسيسات و تجهيزات مكانيكي و الكتريكي خود را از طريق مناقصه عمومي به اشخاص حقوقی با شرایط ذیل برگزار نماید. ۱-آدرس مناقصه‌گزار و محل برگزاري مناقصه: استان البرز –کرج-  حصارک – سه راه پست‌خانه – موسسه تحقیقات واکسن وسرم سازی رازی. اتاق جلسات […]

آگهي مناقصه عمومي دو مرحله‌اي شماره ۵۴/۹۷

نوبت دوم

موسسه تحقيقات واكسن و سرم سازي رازي در نظر دارد سرويس، نگهداري، تعميرات تاسيسات و تجهيزات مكانيكي و الكتريكي خود را از طريق مناقصه عمومي به اشخاص حقوقی با شرایط ذیل برگزار نماید.

۱-آدرس مناقصه‌گزار و محل برگزاري مناقصهاستان البرز کرج-  حصارک  سه راه پست‌خانه – موسسه تحقیقات واکسن وسرم سازی رازی. اتاق جلسات امور قراردادها و دبیرخانه‌ی کمیسیون معاملات می باشد.

۲-شماره تلفن موسسه : ۳۴۵۷۰۰۳۸ الی ۴۶ و ۳۵۵۵۲۱۹۴ -۰۲۶ داخلی ۲۴۴۶

۳-موضوع مناقصه:  سرويس، نگهداري، تعميرات تاسيسات و تجهيزات مكانيكي و الكتريكي

۴-تضمين شركت در مناقصه به صورت ضمانت‌نامه بانكي يا چك بانكي تضمين شده به مبلغ  ۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال مي‌باشد.

       ۵- مهلت دریافت اسناد مناقصه : از مورخ ۲۰/۰۸/۱۳۹۷ روز یکشنبه لغایت مورخ ۰۳/۰۹/۱۳۹۷ روز شنبه می‌باشد.

۶-مهلت تحویل اسناد مناقصه به دبیرخانه کمیسیون معاملات : از ساعت ۹ صبح لغايت ۱۶ بعد از ظهر از زمان درج آگهي در روزنامه، تا پايان وقت اداري مورخ ۰۳/۰۹/۱۳۹۷ روز شنبه می‌باشد.

۷-زمان بازگشایی پاکت در مرحله‌ی اول مناقصه: مورخ ۰۵/۰۹/۱۳۹۷ روز دوشنبه ساعت : ۱۰:۰۰ می‌باشد.

۸-زمان بازگشایی پاکت در مرحله‌ی دوم مناقصه: مورخ ۰۷/۰۹/۱۳۹۷ روز چهارشنبه ساعت : ۱۰:۰۰ می‌باشد.

 توجه: متقاضيان مي‌توانند جهت دريافت اسناد مناقصه به آدرس www.rvsri.ac.ir مراجعه نمايند. در صورت  عدم موفقيت در دسترسي به آدرس مذكور مي‌توانند در ساعات اداري به جزء ايام تعطيل به كميسيون معاملات و امور قراردادهای موسسه تحقيقات واكسن و سرم سازي رازي مراجعه و با همراه داشتن يك دستگاه فلش نسبت به دريافت اسناد مناقصه اقدام نمايند.