۲۵۶۰ مناقصه – شرکت آب منطقه‌ای اصفهان- عملیات تکمیلی تونل سوم کوهرنگ

آگهی تجدید فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه‌گران به شماره فراخوان ۲۰۰۹۷۱۲۰۵۰۰۰۰۳۸ شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در نظر دارد عملیات تکمیلی تونل سوم کوهرنگ شامل: اجرای باقیمانده لاینینگ تونل سوم کوهرنگ و تکمیل سازه و تجهیزات هیدرومکانیکال را از طریق مناقصه عمومی با شرایط و مشخصات زیر به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار نماید. از مناقصه‌گرانی که تمایل […]

آگهی تجدید فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه‌گران

به شماره فراخوان ۲۰۰۹۷۱۲۰۵۰۰۰۰۳۸

شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در نظر دارد عملیات تکمیلی تونل سوم کوهرنگ شامل: اجرای باقیمانده لاینینگ تونل سوم کوهرنگ و تکمیل سازه و تجهیزات هیدرومکانیکال را از طریق مناقصه عمومی با شرایط و مشخصات زیر به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار نماید. از مناقصه‌گرانی که تمایل به حضور در مناقصه فوق را دارند دعوت می‌گردد تا نسبت به تهیه، تکمیل و تحویل اسناد ارزیابی توان انجام کار اقدام نمایند.

مبلغ پایه: حدود ۶۶۴۱۸۶۷۱۳۶۷۴ ریال (ششصد و شصت و چهار میلیارد و یکصد و هشتاد و شش میلیون و هفتصد و سیزده هزار و ششصد و هفتاد و چهار ریال) براساس فهارس بهای پایه سال ۱۳۹۷

حداقل رتبه پیمانکار: داشتن گواهینامه تشخیص صلاحیت پیمانکاری حداقل پایه ۲ در رشته آب با ظرفیت آزادکاری به اندازه برآورد این مناقصه در پایگاه اطلاع رسانی http://sajar.mporg.ir .

محل اجراء: استان چهارمحال و بختیاری شهرستان کوهرنگ

مشاور: مهندسین مشاور زاینداب

مدت اجراء: ۲۰ ماه

واجدین شرایط بایستی نسبت به تهیه استعلام ارزیابی کیفی از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) اقدام نموده و سپس تا زمان تعیین شده در سامانه ستاد فایل مدارک تکمیلی و مستندات مربوطه را در این سامانه بارگذاری نمایند.

تلفن تماس: ۵- ۳۶۶۱۵۳۶۰ داخلی ۲۵۲۸ فاکس: ۳۶۶۱۱۰۷۳ 

روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان