۲۵۶۷ مناقصه – دانشگاه علوم ‌پزشكی تهران- خرید اقلام غذایی و طبخ و توزیع و واگذاری امور خدماتی و بخش لنژری و خرید مشاغل تخصصی

«آگهي مناقصه عمومي» دانشگاه علوم ‌پزشكي تهران در نظر دارد موضوعات مشروحه ذيل را از طریق برگزاری مناقصه عمومی به بخش خصوصي واگذار نمايد. متقاضيان واجد شرايط مي‌توانند در مهلت مقرر با در دست داشتن معرفينامه و اصل فيش واريزي به مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ريال به طور جداگانه به حساب جام شماره ۴۲/۲۷۶۱۹۰۰۴ كدشناسه ۱۲۲۳ بانك […]

«آگهي مناقصه عمومي»

دانشگاه علوم ‌پزشكي تهران در نظر دارد موضوعات مشروحه ذيل را از طریق برگزاری مناقصه عمومی به بخش خصوصي واگذار نمايد. متقاضيان واجد شرايط مي‌توانند در مهلت مقرر با در دست داشتن معرفينامه و اصل فيش واريزي به مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ريال به طور جداگانه به حساب جام شماره ۴۲/۲۷۶۱۹۰۰۴ كدشناسه ۱۲۲۳ بانك ملت نزد شعبه هجرت در وجه مديريت نظارت و توسعه دانشگاه، جهت دريافت اسناد مناقصه به آدرس ذیل مراجعه نمايند. 

 

موضوع

نام واحد

مبلغ سپرده شركت درمناقصه/مزایده‌

(ريال)

مهلت توزيع اسناد

جلسه توجیهی

زمان اخذ پيشنهادات

زمان‌ بازگشايي پاكات مرحله اول

زمان‌ بازگشايي پاكات مرحله دوم

 

مناقصه عمومی دو مرحله‌ای

خرید اقلام غذایی و طبخ و توزیع غذا

بیمارستان فارابی

۱٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

از روز  شنبه ۳/۹/۱۳۹۷ لغايت چهارشنبه ۷/۹/۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵

روز دوشنبه ۱۲/۹/۱۳۹۷

لازم به ذکر است حضور در جلسه الزامی می‌باشد.

یکشنبه ۱۸/۹/۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵

‌دوشنبه ۱۹/۹/۱۳۹۷

دوشنبه ۲۶/۹/۱۳۹۷

 

بیمارستان سینا

۱٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

 

بیمارستان آرش

۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

 

بیمارستان بهرامی

۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

 

بیمارستان بهارلو

۱٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

 

بیمارستان شریعتی

۱٫۸۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

 

بیمارستان ضیائیان

۱٫۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

 

بیمارستان امیراعلم

۱٫۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

 

بیمارستان رازی

۷۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

 

معاونت دانشجویی

۱٫۸۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

 

واگذاری امور خدماتی و پشتیبانی کلینیک ویژه

مجتمع بیمارستانی امام(ره)

۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

 

واگذاری بخش لنژری

بیمارستان سینا

۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

 

خرید مشاغل تخصصی و گروه پرستاری واحدهای تابعه

مدیریت نظارت و توسعه امور عمومی

۳٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

                                 

۱٫آدرس محل دريافت اسناد مناقصه: تهران- بلوار کشاورز نبش خیابان قدس سازمان مركزي دانشگاه علوم پزشكي تهران- طبقه دوم اتاق ۲۰۵ اداره امور قراردادها

۲٫هزينه چاپ آگهي به عهده برنده مناقصه /مزایده مي‌باشد.

۳٫در مورد مزایده خودروهای اسقاطی فقط شرکت‌ها می‌توانند اسناد دریافت نموده و پیشنهاد قیمت ارائه نمایند، بنایراین اسناد مزایده به اشخاص حقیقی داده نمی‌شود. ضمنا مجوز ستاد نوسازی خودروهای فرسوده (ستاد تبصره ۱۳)و بودن نام شرکت در سایت نوسازی ستاد حمل ونقل سوخت کشور الزامی می‌باشد .

۴٫اسناد مناقصه در سایت مدیریت نظارت و اداره امور عمومی به آدرس  http://vcmdrp.tums.ac.ir  قابل مشاهده می‌باشد. برای دریافت اسناد مراجعه حضوری الزامی است.

      تذكر: سپرده قابل‌قبول براي شركت در مناقصه/مزایده واريز وجه نقد يا ضمانت‌نامه بانكي معتبر با مهلت حداقل ۳ ماه اعتبار مي‌باشد. 

مديريت نظارت و توسعه امور عمومي دانشگاه علوم پزشكي

 

                   و خدمات بهداشتي‌درماني تهران