۲۵۷۳ مناقصه – شركت پتروشيمی شازند- فروش اقلام مازاد ضایعاتی موجود در انبار، کربن اکتیو و انواع CHIMEC

آگهي مزايده عمومي ۱۰۵-۹۷ موضوع : اقلام مازاد ضایعاتی موجود در انبار، کربن اکتیو و انواع CHIMEC شركت پتروشيمي شازند (سهامي عام) در نظر دارد از طریق مزایده عمومی نسبت به فروش اقلام فوق‌الذکر به شرح مندرج در بند الف طبق شرایط عمومی و خصوصی اقدام نماید. متقاضیان می‌توانند از تاریخ نشر آگهی تا مورخ […]

آگهي مزايده عمومي ۱۰۵-۹۷

موضوع : اقلام مازاد ضایعاتی موجود در انبار، کربن اکتیو و انواع CHIMEC

شركت پتروشيمي شازند (سهامي عام) در نظر دارد از طریق مزایده عمومی نسبت به فروش اقلام فوق‌الذکر به شرح مندرج در بند الف طبق شرایط عمومی و خصوصی اقدام نماید. متقاضیان می‌توانند از تاریخ نشر آگهی تا مورخ ۲۴/۰۹/۹۷ بجز پنج شنبه‌ها و تعطیلات رسمی با همراه داشتن اصل و کپی کارت ملی (معرفی‌نامه معتبر برای نمایندگان حقوقی) جهت خرید اسناد مزایده و بازدید از اقلام، به نشانی تهران، میدان ونک، بالاتر از میرداماد، خ تابان غربی، پلاک ۶۸ ، واحد حقوقی و پیمانها مراجعه و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۲۱۲۲۵۴۳  تماس حاصل فرمایند.

الف ) اقلام قابل فروش 

۱-بشکه‌های پلاستیکی و فلزی، لوازم برقی ضایعاتی مستملک، ضایعات پلیسه، آهن آلات ضایعاتی، چوب ضایعاتی، روغن ضایعاتی، لوله ضایعاتی در سایزهای مختلف، آلومینیوم ضایعاتی، رادیاتور ضایعاتی و ….

۲-انواع CHIMEC

۳-کربن اکتیو

ب ) شرايط مزايده:

۱-خرید اسناد مزايده: واريز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ (پانصد هزار) ريال به حساب شماره ۰۱۰۳۹۶۶۶۳۷۰۰۰
بانک ملی ایران شعبه پتروشیمی به نام شركت پتروشيمي شازند (وجه واریزی مسترد نمی‌گردد و مهلت خرید اسناد از تاریخ چاپ آگهی تا شنبه مورخ ۱۷/۰۹/۹۷ از ساعت ۸ الی ۱۵ به غیر از پنج‌شنبه و جمعه)

۲- تضمین شرکت در مزایده : واريز ۵% مبلغ پيشنهاد قیمت کارشناسی به صورت نقدي به حساب صدرالاشاره.

۳- کلیه اقلام ضایعاتی مندرج در بندهای چهارگانه الف به صورت یکجا و کلی فروخته می‌شوند و مجموع قیمتهای کالاهای مندرج در هر ردیف به عنوان مبنای مقایسه قرار می‌گیرد.

۴- مهلت تحويل پاكت پيشنهاد قیمت : تا روز چهارشنبه مورخ ۲۱/۰۹/۹۷ (از ساعت ۸ لغایت ۱۵) به غیر از پنجشنبه‌ها و تعطیلات رسمی می‌باشد.

۵- هزینه انتشار آگهی و مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه‌های جانبی بر عهده برنده مزایده خواهد بود.

۶ – پس از مراجعه متقاضی و خريد اسناد مزايده، هماهنگي لازم جهت بازديد از اقلام فوق در انبار مجتمع پتروشيمي فراهم خواهد شد.

۷- شركت پتروشيمي شازند در رد يا قبول هر يك يا تمام پيشنهادها در هر مرحله از مزایده بدون ذكر دليل مختار  می‌باشد. 

روابط عمومي و امور بين‌الملل شركت پتروشيمي شازند