۲۵۷۹ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران- خرید تقویت و ارتقای ۵۰ دکل مونوپل nb36m

آگهی مناقصه عام دو مرحله‌ای شماره ۲۸/۹۷ س شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید تقویت و ارتقای ۵۰ دکل مونوپل nb36m   از  طریق مناقصه عام دو مرحله‌ای و بر اساس شرایط و طرح قرارداد موجود به انجام برساند. لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت  ۲۱ /۰۹/۹۷ با در […]

آگهی مناقصه عام دو مرحله‌ای

شماره ۲۸/۹۷ س

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید تقویت و ارتقای ۵۰ دکل مونوپل nb36m   از  طریق مناقصه عام دو مرحله‌ای و بر اساس شرایط و طرح قرارداد موجود به انجام برساند.

لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت  ۲۱ /۰۹/۹۷ با در دست داشتن معرفی‌نامه و رسید بانکی ( مبنی بر واریز مبلغ  ۳۰۰٫۰۰۰ ریال (سیصد هزار ریال) به حساب شماره ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت شعبه ظفر کد ۶۵۸۶۲- شماره شبا ۸۷۰۱۲۰۰۲۰۰۰۰۰۰۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹IR – بنام شرکت ارتباطات سیار ایران با شناسه پرداخت۱۷۰۰۰۹۵۱۴۳۸۸۲۱۵به نشانی تهران ، میدان ونک ، خیابان ونک ، برج همراه ، طبقه سوم، واحد ۸ مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت نمایند.) با توجه به مندرجات آنها اسناد مزبور را مهر و امضاء نموده و علاوه بر ارسال فرم پیشنهاد قیمت ارائه شده نسبت به تکمیل و ارسال فایل اکسل ریز قیمتی ارائه شده در اسناد نیز اقدام و به ضمیمه پیشنهاد خود را حداکثر تا ساعت ۱۵ روز شنبه مورخ ۰۱/۱۰/۹۷ به نشانی فوق الذکر تحویل نمایند. کمیسیون معاملات در تاریخ  ۰۲/۱۰/۹۷ راس ساعت ۹ صبح در طبقه۴  واحد۱ برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات ارائه شده تصمیم گیری خواهد نمود .

ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰۰ ریال می‌باشد که می‌بایستی به صورت ضمانت نامه بانکی و یا چک بانکی تضمینی ارائه گردد. سایر موارد در اسناد مزایده درج گردیده است . مناقصه گران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۱۷۱۲۵۹۷ ۸۱۷۱۲۷۳۵  تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است هر یک از شرکت­های حاضر در مناقصه بایستی به سایت تامین کنندگان همراه اول به نشانی “www.mci.ir/tamin” مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک خود در این سایت اقدام کنند.  

                                                                                                                                                                                 

                                                                                                                                                                                 اداره کل خرید

                                                                                                                                                                          شرکت ارتباطات سیار ایران