۲۵۸۱ مزایده – شهرداری مأمونیه- فروش یک قطعه زمین

«آگهی مزایده عمومی»  شهرداری مأمونیه در نظر دارد با عنایت به مجوز شماره ۵۵۶-۱۴/۸/۹۷ شورای اسلامی شهر مأمونیه در خصوص فروش یک قطعه زمین به مساحت ۵۱/۲۲۵  مترمربع واقع در زرندیه- آسیابک کوچه بن بست منشعب از خیابان شهید احمدیان (بعد از آموزشگاه رانندگی صفار) از طریق مزایده عمومی و واگذاری به اشخاص حقیقی و […]

«آگهی مزایده عمومی» 

شهرداری مأمونیه در نظر دارد با عنایت به مجوز شماره ۵۵۶-۱۴/۸/۹۷ شورای اسلامی شهر مأمونیه در خصوص فروش یک قطعه زمین به مساحت ۵۱/۲۲۵  مترمربع واقع در زرندیه- آسیابک کوچه بن بست منشعب از خیابان شهید احمدیان (بعد از آموزشگاه رانندگی صفار) از طریق مزایده عمومی و واگذاری به اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام نماید بدینوسیله از کلیه واجدین شرایط دعوت به عمل می­آید.

شرایط مزایده :

الف) واریز مبلغ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره ۳۱۰۰۰۰۱۷۲۷۰۰۸ به نام شهرداری مأمونیه نزد بانک ملی شعبه مأمونیه جهت خرید اسناد مزایده.

ب) واریز مبلغ سپرده شرکت در مزایده به حساب شماره ۳۱۰۰۰۰۱۷۳۲۰۰۱ به نام سپرده شهرداری مأمونیه به مبلغ ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال که فیش واریزی داخل پاکت مربوطه ارائه شود.

­ج ) شرکت کنندگان می­بایست از تاریخ نشرآگهی به مدت یک هفته نسبت به دریافت اسناد مزایده به شهرداری مأمونیه (طبق آدرس ذیل) مراجعه نمایند . بدیهی است شرکت در مزایده و ارائه پیشنهادات به منزله قبول شروط و تکالیف مقرر در اسناد مزایده بوده و شهرداری در رد یاقبول پیشنهادات مختار است.

د) ضمناً هزینه چاپ آگهی و هزینه کارشناسی و هزینه انتقال سند به عهده برنده مزایده می­باشد.

و) در صورتیکه برنده مزایده از انجام مراحل خرید ممانعت نماید سپرده وی به نفع شهرداری ضبط خواهد شد .

((آدرس : زرندیه مامونیه خیابان امام (ره)میدان شهرداری ، شهرداری مأمونیه ))

  پرویز وفا- شهـردار مـأمونیه