۲۵۸۵ مناقصه – شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان-خرید لوازم پمپ آب تغذیه بویلر نیروگاه بخار بندرعباس

فراخوان مناقصه عمومی دو مرحله‌ای نوبت اول شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان به عنوان دستگاه مناقصه‌گزار در نظر دارد مناقصه مشروحه ذیل را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرسwww.setadiran.ir […]

فراخوان مناقصه عمومی دو مرحله‌ای

نوبت اول

شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان به عنوان دستگاه مناقصه‌گزار در نظر دارد مناقصه مشروحه ذیل را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرسwww.setadiran.ir  انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. پیشنهاد دهندگان موظف می‌باشند اسناد مناقصه را از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت دریافت و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم شامل پاکات الف، ب و ج تهیه و به صورت فایل‌های pdf در سامانه فوق درج نمایند. سایر جزئیات و شرایط در اسناد مناقصه درج شده است.

شماره مناقصه

موضوع مناقصه

مبلغ تضمین(ریال)

شماره فراخوان

مدت انجام کار

۱۰/۹۷

خرید لوازم پمپ آب تغذیه بویلر

نیروگاه بخار بندرعباس

۱٫۲۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۲۰۰۹۷۷۰۲۱۰۰۰۰۱۷

۸ماه

تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار (مناقصه):

۱٫واریز وجه به شماره حساب جاری ۰۱۰۴۶۷۲۵۰۰۰۰۵ نزد بانک صادرات ایران شعبه شهید رجایی بندرعباس به نام شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان.

۲٫ضمانتنامه بانکی و یا ضمانت نامه‌های صادر شده از سوی موسسات اعتباری غیر بانکی که دارای مجوز لازم از طرف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران هستند.

۳٫ضمانت نامه صادره توسط موسسات بیمه‌گر دارای مجوز لازم برای فعالیت و صدور ضمانت‌نامه از سوی بیمه مرکزی ایران.

۴٫ضمانت نامه‌های صادره توسط صندوق‌های ضمانت دولتی که به موجب قانون تاسیس شده یا می‌شوند و طبق اساسنامه فعالیت می‌نمایند.

مهلت دریافت اسناد: از روز شنبه مورخ ۲۴/۰۹/۱۳۹۷ تا ساعت ۱۹ روز دوشنبه مورخ ۰۳/۱۰/۱۳۹۷٫

مهلت بارگذاری پیشنهادات: تا ساعت ۱۵ روز شنبه مورخ ۱۵/۱۰/۱۳۹۷٫

محل و تاریخ گشایش پیشنهادات:

آدرس بندرعباس_ جاده اسکله شهید رجایی_نیروگاه بندرعباس. ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۶/۱۰/۱۳۹۷٫

تذکر۱: سایر اطلاعات تکمیلی در اسناد مناقصه درج گردیده است.

تذکر۲: به پیشنهادهایی که فاقد امضاء، مشروط، مخدوش، و پیشنهاداتی که بعد از انقضاء مدت مقرر در فراخوان واصل می‌شود، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تذکر۳: پیشنهاد دهنده مکلف است معادل مبلغ سپرده، تضمین‌های معتبر تسلیم یا مبلغ مذکور را به حساب بانکی شرکت واریز و حسب مورد ضمانت‌نامه یا رسید واریز وجه را ضمیمه پیشنهاد به شرکت تسلیم نماید. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تذکر۴:ارائه کد اقتصادی الزامی می‌باشد.

ضمناَ برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس www.tavanir.org.ir و یا سایت ملی اطلاع رسانی مناقصات به آدرس  http://iets.mporg.ir   مراجعه فرمایید و یا با شماره تلفن ۳۳۵۶۴۹۰۰-۰۷۶ داخلی ۶۲۲ و ۵۷۶ تماس حاصل نمایید. 

روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان