۲۵۸۵ فراخوان – دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی و درمانی استان گلستان- پروژه‌های عمرانی دانشگاه

آگهی فراخوان ارزیابی کیفی پیمانکاران دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی و درمانی استان گلستان در نظر دارد برای اجرای پروژه‌های بهداشتی خود نسبت به شناسایی پیمانکاران واجد شرایط (تهیه لیست کوتاه) از طریق برگزاری فراخوان ارزیابی کیفی اقدام نماید. لذا از کلیه شرکت‌های دارای صلاحیت در رشته‌های ابنیه و تاسیسات و تجهیزات با حداقل […]

آگهی فراخوان ارزیابی کیفی پیمانکاران

دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی و درمانی استان گلستان در نظر دارد برای اجرای پروژه‌های بهداشتی خود نسبت به شناسایی پیمانکاران واجد شرایط (تهیه لیست کوتاه) از طریق برگزاری فراخوان ارزیابی کیفی اقدام نماید. لذا از کلیه شرکت‌های دارای صلاحیت در رشته‌های ابنیه و تاسیسات و تجهیزات با حداقل پایه ۵ دعوت بعمل می‌آید.

کارفرما: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان

۱-مشخصات پروژه: پروژه‌های حوزه بهداشتی دانشگاه شامل مراکز جامع سلامت روستایی و شهری، ستاد مراکز بهداشت و آزمایشگاه‌ها و سایر پروژه‌های مشابه

۲-برآورد اولیه: براساس نوع پروژه در حدود ۳۰ میلیارد ریال

۳-نوع پیمان: مطابق بخشنامه‌های صادره از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

۴-مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی: زمان دریافت اسناد ارزیابی کیفی یک هفته بعد از چاپ آخرین آگهی در روزنامه و به مدت ۳ روزکاری می‌باشد.

قیمت اسناد ارزیابی کیفی مناقصه‌گران ۵۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد که می‌بایست به حساب شماره ۲۱۷۸۴۴۴۷۵۷۰۰۳نزد بانک ملی به نام درآمد متفرقه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان واریز و فیش آن جهت تحویل اسناد مناقصه تحویل مناقصه گزار گردد.

۵-مهلت تحویل اسناد ارزیابی کیفی از سوی مناقصه گران: دو هفته پس از دریافت اسناد ارزیابی کیفی می‌باشد.

۶- نشانی مناقصه گزار: استان گلستان- شهرستان گرگان- ورودی غربی- بلوار هیرکان- ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی گلستان

محل اجرای پروژه: استان گلستان

لذا از شرکتهایی که در رشته ابنیه و تاسیسات و تجهیزات فعالیت داشته و دارای حداقل رتبه ۵ ابنیه و تاسیسات و تجهیزات می‌باشند جهت دریافت اسناد و مدارک ارزیابی کیفی دعوت بعمل می‌آید. جهت دریافت اسناد ارزیابی لازم است نمایندگان پیمانکاران واجد شرایط با در دست داشتن ۱-معرفی‌نامه کتبی ۲-اصل فیش واریزی ۳-مهر شرکت ۴-تصویر صلاحیت پیمانکاری در زمینه فوق‌الذکر (۵ ابنیه و تاسیسات و تجهیزات) که در سامانه ساجار تایید شده باشد از زمان تعیین شده (یک هفته بعد از انتشار آخرین آگهی) به مدت سه روز کاری به آدرس: استان گلستان شهرستان گرگان- میدان بسیج- ورودی غربی بلوار هیرکان- ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان معاونت توسعه مدیریت و منابع- واحد مدیریت منابع فیزیکی و نظارت بر طرحهای عمرانی دانشگاه (دفتر فنی) مراجعه نمایند.

شماره تماس: ۰۱۷۳۲۴۲۳۹۲۰ 

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان