۲۵۸۷ مناقصه – شرکت سهامی برق منطقه‌ای کرمان – فروش دستگاه نیسان پیکاپ و وانت مزدا دو کابین

فراخوان مزایده عمومی ( یک مرحله ای)   نوبت دوم- شماره ۹۷/۹۸ شرکت سهامی برق منطقه ای کرمان ( به عنوان دستگاه مزایده گزار) در نظر دارد فروش چهار دستگاه نیسان پیکاپ و شش دستگاه وانت مزدا دو کابین( قابل پلاک گذاری) به شماره ثبت ۱۰۰۹۷۰۱۴۰۶۰۰۰۰۱ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل […]

فراخوان مزایده عمومی ( یک مرحله ای)  

نوبت دوم- شماره ۹۷/۹۸

شرکت سهامی برق منطقه ای کرمان ( به عنوان دستگاه مزایده گزار) در نظر دارد فروش چهار دستگاه نیسان پیکاپ و شش دستگاه وانت مزدا دو کابین( قابل پلاک گذاری) به شماره ثبت ۱۰۰۹۷۰۱۴۰۶۰۰۰۰۱ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد مزایده گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مزایده گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) را جهت شرکت در مزایده محقق سازند.

تاریخ انتشار اسناد مزایده در سامانه: ساعت ۹ صبح روز سه شنبه مورخ ۲۷/۹/۹۷

آخرین مهلت دریافت اسناد مزایده از سامانه: ساعت ۱۵ روز دوشنبه مورخ ۱۷/۱۰/۹۷

تاریخ بازدید: از ساعت ۹:۳۰ روز سه شنبه مورخ ۲۷/۹/۹۷ لغایت ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه مورخ ۵/۱۰/۹۷

مهلت ارائه پیشنهاد از: ساعت ۹:۳۰ مورخ ۲۷/۹/۹۷

آخرین مهلت بارگذاری اسناد مزایده و پاکتهای پیشنهادی: تا ساعت ۱۵ روز دوشنبه مورخ ۱۷/۱۰/۹۷

مهلت ارسال پاکت پیشنهادی: تا ساعت ۱۴ روز دوشنبه مورخ ۱۷/۱۰/۹۷

زمان و محل بازگشایی پاکات مزایده: ساعت ۱۱ روز سه شنبه مورخ ۱۸/۱۰/۹۷

ساختمان شماره یک- طبقه دوم(اتاق کنفرانس) شرکت سهامی برق منطقه ای کرمان.

زمان اعلام به برنده: ساعت ۱۱ مورخ ۲۴/۱۰/۹۷

محل تحویل پاکت مزایده: کرمان- بلوار شهید عباسپور-اداره دبیرخانه شرکت سهامی برق منطقه ای کرمان کدپستی: ۷۶۱۴۶۵۳۱۴۳

تذکر مهم: تحویل نسخه اصل پاکت الف به همراه مدرک درخواستی به صورت لاک و مهر شده به آدرس فوق الذکر الزامی می باشد.

مبلغ و نوع تضمین شرکت در مزایده: به ازاء هر دستگاه نیسان پیکاپ به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۵۲ ریال و به ازاء هر دستگاه وانت مزدا دو کابین مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۳۰ ریال و به صورت رسید واریز وجه به شماره حساب ۸۱۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۱۲۶۶۳۸۱۶۲۰۲۸R نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نام شرکت سهامی برق منطقه ای کرمان.

_ به پیشنهادهایی که فاقد سپرده یا امضاء مشروط ، مخدوش، سپرده های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مدت مقرر در آگهی واصل شود مطلقا ترتیب اثر داده نخواهد شد.

_در مقابل فروش خودروهای مورد مزایده: وجه آن نقدا دریافت و هرگونه مالیات، عوارض و نظایر آن طبق قوانین و مقررات به عهده خریدار است.

_برگزاری مزایده صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل دریافت اسناد مزایده، پرداخت تضمین شرکت در مزایده(ودیعه) ، ارسال پیشنهاد قیمت، بازگشایی پاکات، اعلام به برنده، واریز وجه مزایده و تحویل خودروها در بستر سامانه از این طریق امکان پذیر می باشد.

_ پیشنهاد می گردد با توجه به خودروهای مطرح شده در مزایده قبل از ارائه پیشنهاد از خودروهای موضوع مزایده بازدید به عمل آورید.

_علاقمندان به شرکت در مزایده می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی الکترونیکی(توکن) با شماره های ذیل تماس حاصل نمایند:

_مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه: ۴۱۹۳۴_۰۲۱

_اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام سایر استانها، در سایت سامانه(www.krec.co.irhttp://iets.mporg.ir  و www.Tavanir.org.ir  در دسترس می باشد.

روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای کرمان